Time Warner Inc., cel mai mare grup media din lume, a afisat un un profit trimestrial aproape triplu influentat de afacerea AOL si de divizia de televiziune prin cablu din SUA.

Gigantul media a inregistrat in trimestrul trei un profit net de 2,3 miliarde de dolari, in crestere cu 12% comparativ cu perioada similara din 2005. Veniturile companiei au crescut cu sapte procente pana la 10,9 miliarde de dolari.

Rezultatele financiare bune ale Time Warner au fost determinate de cresterea afacerii de servicii TV prin cablu din SUA si de rezultatele inregistrate de divizia de Internet a companiei, AOL. Veniturile din publicitatea online au s-au majorat cu 46% comparativ cu anul trecut, insa veniturile totale ale AOL au inregistrat o usoara scadere, de trei procente, ca urmare a eliminarii serviciilor contra cost.

AOL revine pe linia de plutire, scrie presa internationala, dupa ce compania mama a implementat un amplu program de reducere a costurilor, in urma caruia au fost eliminate si 5000 de locuri de munca.

Rezultatele Time Warner si ale diviziei AOL au fost mai bune si datorita faptului ca grupul media a vandut diviziile britanice si germane ale bratului sau online, pentru 553 milioane euro, respectiv 674 milioane de euro.