„Lucram la un alt concept pentru noua campanie de comunicare, in momentul in care am vazut acele desene. Ne-au impresionat, fiindca visele copiilor din Rosia Montana nu seamana cu alte vise de copii. Ei nu isi doresc jucarii sau vacante la mare, ci lucruri simple si mature totodata - sa aiba o scoala mai frumoasa sau parintii lor sa aiba un loc de munca. Ni s-a parut firesc atunci sa vorbim despre asta, sa nu facem alte interpretari, ci sa le dam pur si simplu posibilitatea sa-si spuna povestea. Fiindca in acest caz, realitatea este mai puternica decat orice mesaj publicitar”, declara Mirela Angelescu, Client Service Director GMP.

Campania reprezinta si momentul lansarii noului slogan Gabriel "Investim in Romania", care vorbeste despre promisiunea companiei de a sustine progresul si dezvoltarea economica, prin investitia intr-un proiect minier de anvergura.

“Nu puteam prezenta problemele, fara sa vorbim si despre solutie. Visele copiilor din Rosia Montana pot fi materializate o data cu initierea proiectului Rosia Montana, fiindca o astfel de investitie va duce la o crestere economica si va oferi numeroase posibilitati familiilor din zona. Proiectul va rezolva actualele probleme de mediu din Rosia Montana, va oferi locuri de munca, va crea un sat nou si modern, iar dezvoltarea lui se va face protejand valorile culturale, de la cladiri istorice si biserici, la marturii arheologice, informeaza un comunicat al GMP. Pe scurt, va implini multe din dorintele exprimate de copii in desenele lor”, declara Johanna Fritz, Communication Coordinator Gabriel Rosia Montana.

Citeste si:

Campania se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web. Filmarile au durat o zi si s-au desfasurat la Rosia Montana, in diferite locatii din zona. “Actorii” au lucrat pro bono, fiind copii ai familiilor din zona care au participat la proiectul Youth Action for Peace. “Copiii din Rosia” este cea de-a cincea campanie dezvoltata in acest an de GMP pentru clientul Gabriel Rosia Montana. Casa de productie este Tandem Film, regizor Serge Roman, producator Dan Taralunga. Agentia de comunicare on line este Webstyler, iar partea de media strategy & buying a fost asigurata de agentia Spoon Media.

Echipa din partea agentiei implicata in acest proiect a fost formata din: Oliver Kapusta – Integrated Communication Director, Mirela Angelescu - Client Service Director, Andreea Boala – Senior Account Executive, Emilian Arsenoaiei - Creative Director, Corina Bacanu – Copywriter si Theodor Sandu - Art Director. Echipa din partea clientului implicata in proiect: Johanna Fritz – Communication Coordinator, Ioana Vaideanu – Events specialist.