Campania, care se va incheia in ianuarie 2007 cu anuntarea castigatorilor, se desfasoara in prezent la toate sucursalele HVBpL, HVB-Tiriac Bank si CreditCoop, iar spoturile se difuzeaza pe posturile de radio Europa FM si Kiss FM. Eforturile de comunicare sunt indreptate catre consolidarea notorietatii HVBpL si continuarea procesului de educare a pietei referitor la produsul Bauspar.

Creativ, solutia pentru care s-a optat a fost de a face din veverita-mascota HVBpL personaj principal al campaniei care anunta concursul, asadar „purtator de cuvant” al bancii/programului Bauspar, dar si purtator de noroc pentru clientii care participa in concurs.

Plecand de la personajul - mascota care invita la un tip de adresare familiar, s-a ales un headline pe masura, „Cu manutele astea doua ...” urmarind atragerea consumatorului prin oferta de premii si avantaje ale programului Bauspar, cel mai evident fiind prima de stat „...prima, premii va dau voua!”

In scopul maximizarii efectelor comunicarii, am ales executia a unui teaser de 20 secunde difuzat inaintea spotului radio de 30. Teaser-ul trezeste interesul potentialilor consumatori vis-a-vis de acest concurs, iar prezenta veveritei-personaj da situatiei comunicate o nota mai puternica de inedit (o veverita este surprinsa intr-o banca etc.)

Pe langa cele doua manute ale veveritei-mascota, la realizarea campaniei au mai dat o mana de ajutor: Alina Feldman, Head of Marketing Department HVBpL, Malina Marinescu, Marketing Department Officer HVBpL, Aurel Donescu, Copywriter, Darie Florin, Art Director, Gabriela Cioloca, Media Planner, Denisa Popescu, Account Manager.