Allianz–Tiriac, lider pe piata romaneasca a asigurarilor, a dorit sa comunice un serviciu financiar complex – asigurarile de viata – intr-o maniera concreta, cu un mesaj cat mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte in fiecare zi. Conceptul creativ al spotului este explicat de Mihai Gongu, Senior Copywriter: “E in firea noastra sa avem grija de cei dragi. Fapt vizibil de la lucrurile marunte pana la cele importante – cum este o asigurare de viata.”

Asigurarea de viata este prezentata ca un rezultat firesc al unei nevoi emotionale de baza, “dorinta de a-ti proteja familia” si acesta este si mesajul – cheie pe care il transmite noua campanie pentru asigurarile de viata Allianz–Tiriac. Campania se adreseaza unui public tinta situat intre 25 – 45 de ani, femei si barbati, cu venituri peste medie, oameni care sunt in ascensiune profesionala in acest moment, dar experimenteaza incertitudinile legate de viitor, incertitudini care se manifesta si prin teama de a nu-i putea ajuta pe cei dragi in momente dificile.

Prin aceasta campanie, Allianz–Tiriac Asigurari si-a propus ca obiectiv crearea de preferinta pentru oferta sa de asigurari de viata, astfel incat publicul tinta sa o ia in considerare pe lista sa scurta in momentul in care decide incheierea unei asigurari de viata.

Citeste si:

Filmarea spotului s-a realizat in 2 zile friguroase, in Bucuresti, sub semnatura regizorului Olli Boem si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiecul a fost dezvoltat de o echipa formata din: Ema Prisca – Creative Director, Mihai Gongu – Senior Copywriter, Irina Stanciulescu, AV/Foto Producer, Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu – Senior strategic planner, Claudia Avram - Account manager, Corina Gavrilita – Media Manager, Media Direction, iar din partea companiei Allianz–Tiriac Asigurari: Alina Agurida – Director marketing.