Inscrierea lucrarilor se va face incepand cu 7 noiembrie 2006, nu mai tarziu de 15 ianuarie 2007. Filosofia festivalului joaca un rol cu atat mai important cu cat echipele de creatie vor reprezenta juriul. Mai simplu, echipele de creatie vor judeca echipe de creatie.

O alta diferenta intre Festivalul de la Brasov si taramul celorlalte festivaluri de publicitate este dedicarea pentru print. Printre toate celelalte festivaluri europene, AdPrint este singurul care celebreaza cu adevarat advertising-ul in print.

Pentru ultima editie AdPrint, unii dintre cei mai importanti si reprezentativi oameni din industria de publicitate din toata lumea au intrat in spiritul de festival, acceptand sa fie membrii ai juriului. Suportul lor a permis ca AdPrint sa se situeze printre cele mai importante festivaluri de publicitate din Europa. Tony Granger, Chief Creative Officer al Saatchi & Saatchi NY, S.U.A. si Erik Vervroegen, director de creatie al TBWA, Franta au fst presedintii juriului.

Tony Granger, Chief Creative Officer al Saatchi & Saatchi, NY , S.U.A. A descris experienta AdPrint de anul trecut ca fiind una de anvergura. “Cand am fost intrebat daca vreau sa prezidez juriul pentru festivalul AdPrint, nu am avut nici o clipa de indoiala. Eram foarte curios sa inteleg cum este receptata industria noastra intr-o tara care imbratisase de curand capitalismul. Festivalul este unic pentru ca se focuseaza pe printuri europene. Castigatorii au reusit sa echilibreze balanta advertising-ului european si ne-am bucura sa numaram printre lucrarile castigatoare si din cele romanesti.

Presedintele juriului din acest an va fi Frank Bodin, Chairman & CEO al Euro RSCG Group Switzerland, care va face echipa cu Dominik Oberwiler, CD-Art al Euro RSCG Zürich.