Mihaela Pascu este din noiembrie noul director de creatie al Mercury. Mai precis, ea este “omul potrivit care a acceptat provocarea si s-a alaturat proiectului de dezvoltare al agentiei”, dupa cum spune Radu Miu, General Manager Mercury Promotions.

Mihaela vine de la Saatchi & Saatchi, are o experienta de 10 ani in publicitate si un portofoliu impresionant de branduri la dezvoltarea carora a contribuit. Multe dintre acestea – Azimut, Elita,
Dialog, Basescu, daca e sa dam doar cateva exemple - reprezinta acum adevarate studii de caz pentru publicitatea de la noi.

“Decizia de a veni la Mercury a fost simpla. Am discutat cu Radu Miu iar planurile si intentiile in ceea ce priveste munca noastra in publicitate s-au potrivit. Proiectele pe care le-am gasit sunt fabuloase. De altfel, o sa le vedeti curand materializate in campanii de zile mari”spune Mihaela Pascu.

Mihaela crede in advertising-ul destept, care nu mai sta de mult timp "cuminte, intr-un A4 ... sau intr-un format fix. Cele mai bune campanii sunt cele care gasesc solutii noi, articulari inteligente, actiuni elaborate pe mai multe suprafete, care sa-l atinga literalmente pe cel cu care vorbesti". Asa se explica probabil si succesele de pana acum ale Mihaelei: campania prezidentiala, realizata in 2004 ca director de creatie al GMP, prima si cea mai importanta campanie internationala dezvoltata in Romania (22 de printuri realizate cu D’Arcy pentru yahturile Azimut care au circulat in 25 de tari), 5 premii Ad'Or etc.

“Venirea Mihaelei nu este inca un transfer “la moda”. Mihaela este omul pe care il cautam demult” afirma Radu Miu. “stim ca piata este in fierbere, ca au loc schimbari de strategie si miscari de trupe impresionante. Pentru Mercury cel mai important lucru este ca nevoile de comunicare ale companiilor se intensifica si devin din ce in ce mai sofisticate. Ca parteneri ai companiilor cu care lucram, suntem obligati sa fim permanent conectati si sa reactionam rapid la aceste schimbari. Sunt, asadar, multe lucruri care urmeaza sa se intample iar venirea Mihaelei inseamna pentru noi completarea efectivului si semnalul de punere in miscare a planului de bataie” incheie Radu Miu.