Numit “unul dintre cei mai influenti oameni din publicitate in ultimul secol”, de publicatia Advertising Age, Rosenshine, care a ajuns la varsta de 67 de ani, a evoluat in functie dupa ce s-a angajat ca si copywriter la BBDO, in 1965. Dupa 21 de ani, el a supervizat ceea ce a devenit mai tarziu cunoscut sub numele de "Big Bang", creatia Omnicom Group, devenit ulterior lider mondial in domeniul comunicarii, in valoare de cinci miliarde de dolari, formata prin fuziuni la nivelul BBDO, DDB si Needham Harper Worldwide.

Rosenshine va deveni presedinte emerit al BBDO, asa cum a spus si Andrew Robertson, CEO al agentiei: “a facut atat de multe lucruri pentru BBDO incat nu ni-l putem imagina nefiind conectat la companie”. Un purtator de cuvant al agentiei a precizat ca postul de presedinte nu va fi ocupat prea curand.

Mutarea nu este insa neprevazuta. In urma cu doi ani, cand Robertson a fost numit CEO, Rosenshine a promis ca va ramane alaturi de agentie inca doi ani. “Este tipic pentru Allen sa ofere mai mult”, a declarat Robertson, citat fiind de publicatia Advertising Age. "A construit o retea din talent extraordinar si care face o treaba extraordinara. A crezut ca poti fi bun si mare, creativ si global. Si a demonstrat lumii ca are dreptate”.

Citeste si:

Dupa zece ani alaturi de echipa agentiei din New York, Rosenshine a fost numit creative director si cinci ani dupa asta, in 1980, el a devenit presedintele agentiei. Apoi, in 1985 a fost promovat ca CEO al BBDO.Cunoscut pentru sinceritatea dar si simtul umorului, Rosenshine a condus Omnicom timp de trei ani inainte de a se reintoarce la BBDO ca CEO in 1989 si a ramas pe acest post pana in 2004 cand a venit Robertson. Veniturile BBDO au crescut atunci de la 3 miliarde de dolari la mai bine de 24 miliarde de dolari.

"Succesul BBDO avandu-l la conducere pe Allen vorbeste de la sine” a declarat John Wren, presedinte si CEO al Omnicom. “A fost inima si sufletul agentiei. Sangele BBDO ii curge prin vene. Asa ca eu si Andrew suntem foarte bucurosi ca desi se retrage, va pastra contactul cu reteaua”.

In recenta sa carte publicata, prima dealtfel, "Funny Business: Moguls, Mobsters, Megastars and the Mad, Mad World of the Ad Game", Rosenshine ofera sfaturi de urmat celor care sunt interesati sa urmeze o cariera in publicitate: “Nu-ti pierde simtul umorului. Vei avea nevoie de el!”.