Suplimentarea fondurilor pentru publicitate nu a fost ceruta de CNH Petrosani, mai ales pentru ca suma cuprinsa la inceputul anului pentru acest capitol nu a fost depasita. Potrivit bugetului rectificativ detaliat al Companiei Nationale a Huilei Petrosani, de la 12.000 de lei noi, cat avea cuprins la inceputul anului pentru imagine si publicitate, CNH Petrosani are acum 120.000 de lei, desi in cele 10 luni de la inceputul anului conducerea institutiei nu a cheltuit in plus, fata de buget, decat 300 de lei, informeaza NewsIn.

Potrivit directorului general, Daniel Surulescu, nu s-a solicitat majorarea bugetului, dar din luna iulie s-a estimat ca vor creste foarte mult cheltuielile cu publicitatea. „Noua ordonanta privind organizarea licitatiilor obliga la cheltuieli de publicitate mai mari”, a declarat Surulescu. In afara de acest capitol Compania Huilei a primit mai multe fonduri si pentru investitii, iar bugetul a fost majorat de la 4,5 milioane lei lei, la 22,7 milioane lei.

Directorul general al CNH spune ca banii vor merge in mare parte, respectiv 150 de miliarde de lei, pentru achizitionarea unui complex mecanizat pentru EM Lupeni. Alte 27 de miliarde de lei au fost alocate pentru achizitionarea unei statii de inertizare intrata in exploatarea Salvamin Petrosani, iar diferenta va fi cheltuita pentru achizitionarea de scule de mica mecanizare, aparate de masura a metanului, aparate izolante pentru salvatorii minieri si deschiderea de noi fronturi de lucru.