Ministerul Economiei si Comertului a majorat de 10 ori a bugetului pentru imagine si publicitate al Companiei Nationale a Huilei Petrosani, in urma rectificarii bugetare.
Suplimentarea fondurilor pentru publicitate nu a fost ceruta de CNH Petrosani, mai ales pentru ca suma cuprinsa la inceputul anului pentru acest capitol nu a fost depasita. Potrivit bugetului rectificativ detaliat al Companiei Nationale a Huilei Petrosani, de la 12.000 de lei noi, cat avea cuprins la inceputul anului pentru imagine si publicitate, CNH Petrosani are acum 120.000 de lei, desi in cele 10 luni de la inceputul anului conducerea institutiei nu a cheltuit in plus, fata de buget, decat 300 de lei, informeaza NewsIn.

Potrivit directorului general, Daniel Surulescu, nu s-a solicitat majorarea bugetului, dar din luna iulie s-a estimat ca vor creste foarte mult cheltuielile cu publicitatea. Noua ordonanta privind organizarea licitatiilor obliga la cheltuieli de publicitate mai mari, a declarat Surulescu. In afara de acest capitol Compania Huilei a primit mai multe fonduri si pentru investitii, iar bugetul a fost majorat de la 4,5 milioane lei lei, la 22,7 milioane lei.

Directorul general al CNH spune ca banii vor merge in mare parte, respectiv 150 de miliarde de lei, pentru achizitionarea unui complex mecanizat pentru EM Lupeni. Alte 27 de miliarde de lei au fost alocate pentru achizitionarea unei statii de inertizare intrata in exploatarea Salvamin Petrosani, iar diferenta va fi cheltuita pentru achizitionarea de scule de mica mecanizare, aparate de masura a metanului, aparate izolante pentru salvatorii minieri si deschiderea de noi fronturi de lucru.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri