Numarul de fete (termenul folosit pentru panourile publicitare) al Affichage Romania a crescut cu 486 prin achizitia companiei Romanian Billboard Network (RBN) din Iasi, anuntata miercuri. Astfel ca, in acest moment, Affichage detine 2.200 de panouri si 1.000 de steaguri, potrivit reprezentantilor companiei.
Lucian Palaz, CEO si vicepresedinte in consiliul de administratie al Affichage Romania, a declarat joi pentru NewsIn ca Affichage "are in vedere si alte achizitii, in 2007". El a adaugat ca, in prezent, circa 50% din business-ul companiei pe care o conduce este concentrat in zona capitalei.
Romanian Billboard Network este o companie infiintata in 1996, cu capital 100% romanesc si are 15 angajati, potrivit RBN. Compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 545.000 de euro si un profit net de circa 80.500 de euro in 2005, potrivit Ministerului de Finante. RBN spune ca structura venitului companiei provine in proportie de 55% de la clientii locali, iar 45% de la cei nationali.
Affichage Romania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 1,97 milioane de euro si nu a inregistrat profit net, potrivit aceleiasi surse.
Affichage Romania face parte din Affichage Holding, liderul pietei de outdoor din Elvetia. Affichage Holding a intrat in Romania in iarna anului 2006 prin achizitia grupului Churchill, numarul trei pe piata publicitatii stradale autohtone. Tranzactia a fost evaluata in industrie la 3-4 milioane de euro.
CARTE DE VIZITA AFFICHAGE HOLDING:
POZITIE: Numarul unu in Elvetia (75% din piata); numarul sase in lume
PARTENER REGIONAL: JC Decaux, numarul unu in mobilierul stradal mondial (detine 30% din Affichage)
PREZENTA: Prin Europlakat, Affichage si JC Decaux controleaza majoritatea pietelor din regiune
VENITURI: circa 194 mil. euro* din vanzari
*2004 - suma reprezinta echivalentul valorii de 300 de milioane de franci elvetieni; sursa: Affichage Holding
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: