Campania dezvoltata de echipa de creatie a brandului Chappi porneste de la noul slogan al marcii - “Gustos de-i flutura urechile”, care ilustreaza identitatea brandului capitalizand pe elementele esentiale ale acesteia – vesel, amuzant, spontan.

Campania inoveaza prin includerea elementului de miscare intr-o zona prin definitie statica, aceea a panotajului stradal. Panourile il prezinta pe simpaticul caine – personajul principal al brand-ului, fluturand entuziast din urechi in fata unui bol de mancare pentru catei Chappi rezultand astfel prima campanie outdoor in care pesonajul comunicarii este animat.

“Acest model de publicitate a fost gandit in Romania si este unic pana acum pentru comunicarea Chappi in pietele din regiunea central-europeana. Dorim ca prin aceasta campanie sa ne apropiem si mai mult de publicul nostru printr-un mesaj amuzant, menit sa starneasca interesul", a declarat Georgiana Sfrija, Director de Marketing Masterfoods Romania.

Campania are un dublul obiectiv, acela de a comunica valorile marcii si de a creste afinitatea intre detinatorii de catei si marca, prin aceea ca le aduce zambetul pe buze. Campania se va desfasura in Bucuresti si in alte noua mari orase pana in ianuarie 2007.