Dupa working-lunch-urile si trainingurile realizate alaturi de echipa Factor, Martin Ernst a discutat si cu presa si reprezentantii agentiilor de publicitate specializati pe productie video. „Am fost surprinsi sa vedem ca cei de la Factor folosesc acelasi echipment ca si noi”, a precizat producatorul.

Martin Erst a discutat si despre problema copyright-ului, precizand ca nimeni nu poate cumpara o creatie, cel mult poate cumpara drepturile ei de folosire pentru o anumita perioada de timp, lucru care se aplica si in cazul agentiilor si clientilor de publicitate. Cat despre copyright-ul melodiilor, „daca cineva iti foloseste fragmente dintr-o melodie intr-o reclama, trebuie sa o platesca. Daca nu, il poti da in judecata si cu siguranta este mai profitabil”, a mai spus Ernst in spirit de gluma.

Experienta specialistului german se constituie intr-un portofoliu complex de activitati ca producator, compozitor si sound designer pentru televiziunile germane RTL, ZDF, ARD si SAT1 si insumeaza peste 20 de ani in publicitate si show-biz. Cele cinci studiouri audio conduse de Martin Ernst ofera servicii de productie muzicala si sound-design pentru spoturi publicitare si muzica de film.

Citeste si:

Martin Ernst: 'Nu cumperi o creatie, ci drepturile de folosire pentru o perioada de timp' Tino Furtuna, managerul casei de productie Factor, a povestit despre experienta lui Martin Ernst, care a lucrat cu artisti precum Joe Cocker, Ronan Keating si altii, si despre provocarea de a lucra cu un specialist german, la standarde nemtesti. Intrebat despre eventuale investitii viitoare pe care le-ar face Factor la recomandarea lui Martin Erst, Tino Furtuna a declarat pentru Wall-Street ca „investitiile aditionale sunt nesemnificative, este vorba despre 3 soft-uri care ne-au fost recomandate de Martin, care privesc numai productia muzicala”. Cat despre investitia in cursul de o saptamana alaturi de specialistul german, Tino a fost foarte prompt: „Ce conteaza banii cand oamenii se iubesc!? Chiar nu are nici o relevanta, efortul a meritat cu prisosinta”.

Evenimentul a reprezentat o oportunitate pentru producatorii si creativii din agentiile de publicitate interesati de ultimele tendinte in domeniul productiei si post-productiei audio-video dedicate de a se intalni cu expertul german.

Factor este o casa de productie si post-productie publicitara cu peste 11 ani de experienta care ofera clientilor sai solutii integrate pentru productia de spoturi publicitare si filme de companie, montaj audio-video, inregistrare si editare de sunet, “sound design”, compozitie muzicala, grafica 2D si 3D.