Reprezentantii International Advertising Association (IAA), organism ce reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania, prezinta miercuri membrilor CNA propunerile pentru o campanie de educatie a publicului cu privire la compozitia alimentelor.

"Vom hotari impreuna cu CNA-ul detaliile campaniei", a declarat, pentru NewsIn, Victor Dobre, reprezentant IAA. El a explicat ca aceasta campanie va avea mai multe componente de activitate neconventionala, inclusiv mese rotunde si conferinte. "Bugetul, care va fi suportat de companiile din industria alimentara, va fi stabilit dupa ce va fi gata planul de activitate", a mai spus reprezentantul IAA. El a estimat ca va fi organizat un pitch (licitatie) pentru aceasta campanie peste doua, trei saptamani.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat in urma cu o luna campania "Citeste eticheta!" pe care publicitarii au propus sa o realizeze odata cu reglementarea publicitatii la alimente. Campania isi propune sa informeze publicul cu privire la alimentatia sanatoasa si la continutul alimentelor.

IAA (International Advertising Association) Romania, infiintata in 1993, reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania si numara, in prezent, 107 membri. Printre obiectivele declarate ale IAA se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii.