Reprezentantii International Advertising Association (IAA), organism ce reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania, prezinta miercuri membrilor CNA propunerile pentru o campanie de educatie a publicului cu privire la compozitia alimentelor.

"Vom hotari impreuna cu CNA-ul detaliile campaniei", a declarat, pentru NewsIn, Victor Dobre, reprezentant IAA. El a explicat ca aceasta campanie va avea mai multe componente de activitate neconventionala, inclusiv mese rotunde si conferinte. "Bugetul, care va fi suportat de companiile din industria alimentara, va fi stabilit dupa ce va fi gata planul de activitate", a mai spus reprezentantul IAA. El a estimat ca va fi organizat un pitch (licitatie) pentru aceasta campanie peste doua, trei saptamani.

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat in urma cu o luna campania "Citeste eticheta!" pe care publicitarii au propus sa o realizeze odata cu reglementarea publicitatii la alimente. Campania isi propune sa informeze publicul cu privire la alimentatia sanatoasa si la continutul alimentelor.

IAA (International Advertising Association) Romania, infiintata in 1993, reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania si numara, in prezent, 107 membri. Printre obiectivele declarate ale IAA se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri