Pentru premiile EFFIE Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii, inscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice.

“Consider ca EFFIE este cea mai importanta competitie din aceasta industrie, pentru ca sarbatoreste si premiaza rezultatele comunicarii si ale publicitatii”, spune Narcis Horhoianu, Associate Marketing Director Procter & Gamble si Presedinte al Comitetului de Organizare EFFIE Romania 2007.

“Ce deosebeste EFFIE de celelalte competitii este ca are un grad ridicat de obiectivitate, determinat de luarea in considerare atat a contributiei business-ului, cat si a executiei creative a campaniilor de comunicare, punand mai mult accent pe rezultatele de business. Cred ca acesta este genul de premiu pe care ti-l doresti cu adevarat, pentru ca este vorba despre pasiunea de a castiga pe piata. Este unic, provocator si a fost cu siguranta motorul care a adunat mai mult de 70 de inscrieri din intreaga industrie, anul acesta. In plus, numarul crescut de categorii de anul acesta reflecta mai bine piata si a ajutat la stimularea entuziasmului la nivelul intregii industrii”, declara Horhoianu.

Erich Buxbaum, director International Advertising Association (IAA) Europa si presedintele juriului EFFIE Romania 2007, va sustine, cu ocazia festivalului, workshop-ul intitulat "Brand Positioning", care va dura o zi si jumatate si va avea loc miercuri, 28 martie, intre 16.00 si 18.00, continuand joi, 29 martie, intre 9.00 si 17.00, la hotelul Howard Johnson, din Bucuresti. Acest workshop are un numar limitat de 20 de locuri, iar pentru participare se va percepe o taxa de 240 de euro.