Dupa cateva luni de negocieri, bugetul de reclama al Germanos, gestionat pana de curand de agentia Media Insight (parte din grupul Ogilvy), va trece in portofoliul agentiei United Media, detinuta de reteaua regionala greceasca de publicitate Ashley&Holmes, au declarat pentru NewsIn persoane apropiate discutiilor dintre parti.

United Media, agentia care de anul trecut a preluat contul de media al Cosmote si, recent, contul Germanos, va rula, astfel, un buget cumulat de reclama de peste 10 milioane de euro net, potrivit estimarilor NewsIn.

Revizuirea contului de media al Germanos vine ca urmare a unei tranzactii pe plan extern din primavara anului trecut, in urma careia operatorul de telefonie elen Cosmote a preluat un pachet de 42% din compania de retail si distributie Germanos, de asemenea de origine elena. Contul de creatie al Germanos a migrat, la randul sau, ca urmare a acestei tranzactii, de la Publicis Romania, la Cohn & Jansen/Ashley&Holmes, agentie in care reteaua greceasca detine actiuni si care presteaza servicii de creatie pentru Cosmote.

Citeste si:

Operatorul Cosmote a preluat, in mai 2006, 42% din actiunile Germanos, iar in Romania operatorul mobil a primit avizul autoritatilor din domeniul concurential pentru aceasta achizitie in septembrie 2006.

Reteaua de magazine Germanos a intrat pe piata romaneasca in 1996 si este cel mai mare lant de magazine care comercializeaza produse si servicii de telecomunicatii din Sud - Estul Europei, potrivit companiei. in prezent, Germanos Telecom Romania detine la nivel national 145 de magazine, iar portofoliul de produse cuprinde: telefoane mobile, accesorii pentru telefonia mobila, produse si servicii Cosmote, telefoane fixe cu si fara fir, faxuri, aparate digitale audio si video, jocuri, baterii, servicii Internet.