“Mutarea contului de creatie a Zuzu este un 'economy skils' in cadrul companiei, nu am invocat niciodata faptul ca am fi nemultumiti de cum au gestionat cei de la NextCap acest cont, insa afacerile Albalact au crescut atat de mult in ultima perioada incat trebuia sa impartim serviciile pentru cele doua branduri din portofoliu, Zuzu si Fulga. Fulga si contul de media al Zuzu au ramas inca la NextCap”, a precizat pentru Wall-Street Alexandra Rusu, consultant de marketing al Albalact.

Potrivit informatiilor oferite de NewsIn, pitch-ul de creatie pentru Zuzu a avut loc acum circa o luna, iar in faza finala au ramas trei agentii precum Next, Publicis Romania si FCB. Intrebata care este motivul pentru care la pitch-ul organizat de compania Albalact au participat si reprezentantii NextCap, Alexandra Rusu a declarat pentru Wall-Street ca cele doua agentii de publicitate, Next si Cap, activeaza in doua situatii, atat impreuna, dar si individual, si ca agentia participanta la pitch a fost Next.

Contactati telefonic, atat reprezentatii FCB cat si cei de la Next, au refuzat sa comenteze.

Gama Zuzu, care are in portofoliu 23 de sortimente, precum si Fulga, a carei campanie de lansare din 2005 a fost dezvoltata in tandem de agentiile Next si Cap, au avut dedicate pentru cheltuieli de marketing si publicitate peste 1,3 milioane de euro, in 2006.