Agentia a fost nominalizata la 2 categorii diferite, cu doua programe premiate anterior si in Romania: „Cu drag, pentru tine” - campania de lansare a Laptelui Proaspat de la Danone, la categoria „Consumer marketing”, si campania „Biosecurizat” Agricola Bacau, la categoria „Crisis and issue management”. In aceste 2 categorii, Tempo este singura agentie romaneasca nominalizata, alaturi de agentii de profil din Germania, Marea Britanie si Cehia.

Cele doua campanii realizate de Tempo au mai fost premiate cu argint si aur in 2006 la Romanian PR Awards, la categoria campanii comerciale. Competitia a reunit 1400 de proiecte inscrise, un numar aproape dublu fata de anul trecut, din care au fost nominalizate 250 de campanii. Finalistii vor fi anuntati la sfarsitul lunii mai, in cadrul unei ceremonii care va avea loc la Maritime Museum, la Barcelona.

Premiile SABRE recunosc campaniile realizate la cele mai inalte standarde in materie de inovatie, etica si eficienta. Juriul, alcatuit din profesionisti de top din industria de comunicare, promoveaza campaniile de relatii publice creative si eficiente, cu rezultate reale si masurabile pentru clienti.