Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul Foaaaarte tare, deschizand astfel drumul spre un teritoriu nou in comunicarea de brand: umorul.

Spotul incearca sa se ancoreze intr-un umor real venit din spiritul inovativ al romanilor, care stiu sa se distreze si sa se simta bine, si creeaza o legatura extrem de puternica cu consumatorul final. Sloganul in sine este o expresie extrem de populara, care in mod uzual se foloseste numai cand auzi sau vezi ceva nou, nemaintalnit, avand darul sa te surprinda si sa te faca sa zambesti. Scenariul se bazeaza pe combinatia intre prietenie, respect si invidie alba (pozitiva) - o atitudine cu predilectie romaneasca.

Foaaarte tare este mai mult decat un slogan. Este esenta unui teritoriu intreg de comunicare, foarte bogat in exemple si practic inepuizabil, a declarat Sorin Predescu, director de creatie Brandstalk. Asocierea unei caracteristici importante a produsului (taria) cu aceasta expresie se face in mod firesc, iar vodca Imperial isi asuma un teritoriu de comunicare extrem de puternic, ancorat in sufletul consumatorilor. Vrem ca lumea sa spuna despre noi: Vodca Imperial? Foaaarte tare! e explicat Predescu, intr-un comunicat al agentiei.

Departe de ideea de a concepe eroi, creativii de la Brandstalk au urmarit ca personajele lor sa fie cat mai aproape de oamenii obisnuiti si sa ofere prin brand-ul Imperial un plus de bucurie si incredere consumatorilor. Vorbim aici de o pozitionare aspirationala, in care simti ca si tu vrei sa arati ce poti, sa arati ca ai initiativa dar fara a iesi totusi dintr-un univers normal., a adaugat Sorin Predescu.

In ciuda peripetiilor care au insotit filmarile si care au fost cauzate de ploaie, intregul spot a fost filmat in aproximativ 6 ore, iar produsul final, multumita unei echipe performante de postproductie, a redat o imagine foarte luminoasa, insorita, asa cum ii sta bine unui spot in care personajele stau la un paharel in curte, intr-o dupa amiaza linistita.

Echipa care a contribuit la realizarea noului spot TV pentru Vodca Imperial: Sorin Predescu: director de creatie/ copywriter, Alexandru Done: art director/ copywriter, Olivia Georgescu: account manager, Bobo Barbulescu regizor, Viorel Sergovici DOP, Sunet: Art Music, casa de productie: Innovaty Production.

Agentia Brandstalk, membra the group, a fost infiintata in anul 2005 si a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri cu 55% fata de anul precedent. Brandstalk a castigat conturi importante, ajungand sa detina in prezent un portofoliu semnificativ de clienti locali si internationali si s-a numarat printre agentiile finaliste in cadrul Effie Awards 2007, sectiunea servicii financiare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri