“Creativity to hell, we have to sell” se intituleaza prezentarea pe care o va sustine in cadrul conferintei RoDirect Dr. Alfred Koblinger, membru in Consiliul Director al Proximity Worlwide, managing director al Palla, Koblinger_Proximity si CEO BBDO Group Austria. Intr-o lume plina de produse omogene si tactici similare, Dr. Alfred Koblinger, castigator al multor premii Echo si Cannes Lions si presedinte al juriului de la Cannes Direct Lions in 2005, va vorbi despre cum face creativitatea diferenta in marketingul direct de succes.

Alfred Koblinger este co-fondatorul retelei Proximity si pionierul marketingului direct in Austria. Koblinger a fondat Palla, Koblinger & Partner in 1991, care este de atunci agentia de marketing relational numarul unu in Austria, cu un puternic accent pus pe creativitate: peste 120 de premii nationale pentru marketing direct, de 15 ori cea mai buna agentie din Europa, peste 10 premii Echo si 4 premii Canes Direct Lions. In 2000 Alfred Koblinger a vandut PKP catre BBDO, numele schimbandu-se in PKP Proximity. Ca membru al consiliului de administratie international al Proximity, el este responsabil pentru standardele creative ale grupului.

Solutiile integrate de comunicare - focusarea pe imagine si comportament in acelasi timp - au constituit factorul de succes al PKP in Austria. Datorita succesului international pe care l-a avut agentia, Alfred Koblinger a fost invitat in 2004 sa faca parte din Hall of Fame al Asociatiei Austriece de Marketing Direct.

“Marketingul direct de succes este surprinzator, recreativ, uimitor. Este ingenios, captivant si implica consumatorul. Acestea il fac sa fie eficient.” spune Dr. Alfred Koblinger. Prezentarea sa dezvaluie secretele unora din cele mai sclipitoare si bineinteles, cele mai de succes campanii de marketing direct din lume.