DDB Bucuresti a castigat contul Hercesa Imobiliare, companie pentru care va asigura strategia de lansare pe piata romaneasca de real estate. Agentia va gestiona intr-o prima faza strategia de comunicare a companiei, fiind responsabila de dezvoltarea campaniei de imagine.
Hercesa Imobiliare este o companie spaniola specializata in dezvoltarea de proiecte de real estate, in principal in contruirea de locuinte. Spre deosebire de ceilalti dezvoltatori care activeaza in prezent pe piata din Romania, Hercesa ofera servicii integrate, implicandu-se in toate etapele si aspectele ce tin de constructiesi vanzare. Mai mult, Hercesa este singura companie din Romania care ofera serviciul de post-selling pentru locuintele livrate beneficiarilor lor, rezolvand astfel orice problema care poate surveni din procesul de constructie si finisare.

Compania creata acum 30 de ani in Spania si-a extins operatiunile in Portugalia si acum si in Romania. Pe viitor, compania isi va extinde activitatea si in alte tari din Europa de est.

“ Am ales DDB in primul rand pentru viziunea client-oriented pe care o promoveaza si mai important, pentru atmosfera creativa pe care o simteam de fiecare data cand intalneam echipa sau le vizitam birourile. Expertiza si apartenenta la o retea internationala au fost un plus desigur. Acestea au fost principalele motive care ne-au facut sa credem ca DDB ne va ajuta sa ne atingem obiectivele. Si am avut dreptate”, a adaugat Alejandro Solano, director general Hercesa Imobiliare.

“Castigarea contului Hercesa ne ofera posibilitatea de a ne pune in valoare expertiza in domeniul imobiliar si de a pune bazele unui parteneriat durabil cu reprezentantii acestei companii. Dupa succesul lansarii complexului rezidential Greenlake de anul trecut, DDB Bucuresti are din nou oportunitatea de a aduce plus-valoare comunicationala pe una dintre cele mai dinamice categorii ale pietei romanesti. A fost, totusi, un proiect atipic, deoarece Hercesa are un profil singular pe piata, fiind si developer si vanzator. Brieful ne cerea sa construim in primul rand un brand, iar sloganul 'Passion immobiliara' trebuia se reflecte in toate executiile creative”, a spus Adina Sorescu, director general DDB Bucuresti.

De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises.

DDB Worldwide este una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, cu 206 birouri in 96 de tari. Agentia a primit in 2004 titlul de The Most Awarded Agency Network in the World din partea Gunn Report. Tot in 2004, pentru a patra oara la rand, a fost numita Agency of the Year la Clio Awards.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri