Compania creata acum 30 de ani in Spania si-a extins operatiunile in Portugalia si acum si in Romania. Pe viitor, compania isi va extinde activitatea si in alte tari din Europa de est.
“ Am ales DDB in primul rand pentru viziunea client-oriented pe care o promoveaza si mai important, pentru atmosfera creativa pe care o simteam de fiecare data cand intalneam echipa sau le vizitam birourile. Expertiza si apartenenta la o retea internationala au fost un plus desigur. Acestea au fost principalele motive care ne-au facut sa credem ca DDB ne va ajuta sa ne atingem obiectivele. Si am avut dreptate”, a adaugat Alejandro Solano, director general Hercesa Imobiliare.
“Castigarea contului Hercesa ne ofera posibilitatea de a ne pune in valoare expertiza in domeniul imobiliar si de a pune bazele unui parteneriat durabil cu reprezentantii acestei companii. Dupa succesul lansarii complexului rezidential Greenlake de anul trecut, DDB Bucuresti are din nou oportunitatea de a aduce plus-valoare comunicationala pe una dintre cele mai dinamice categorii ale pietei romanesti. A fost, totusi, un proiect atipic, deoarece Hercesa are un profil singular pe piata, fiind si developer si vanzator. Brieful ne cerea sa construim in primul rand un brand, iar sloganul 'Passion immobiliara' trebuia se reflecte in toate executiile creative”, a spus Adina Sorescu, director general DDB Bucuresti.
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises.
DDB Worldwide este una dintre cele mai mari retele de agentii de publicitate, cu 206 birouri in 96 de tari. Agentia a primit in 2004 titlul de The Most Awarded Agency Network in the World din partea Gunn Report. Tot in 2004, pentru a patra oara la rand, a fost numita Agency of the Year la Clio Awards.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: