Kraft Foods Romania si agentia Starcom Media au castigat concursul Global Media Awards pentru regiunea EEMA (Eastern Europe si Middle Asia) cu campania derulata pentru brandul Milka, inrolandu-se, astfel, la competitia pentru faza mondiala organizata de Kraft Foods World Wide.

Campania, desfasurata pe parcursul anului 2006, a avut ca obiectiv conturarea brandului Milka printr-o accentuata diferentiere, sustinuta nu doar printr-un mesaj de campanie original, ci si prin abordarea unor canale media neconventionale. Mai mult decat atat, executiile campaniei au urmarit sa acopere toate cele trei dimeniuni ale relatiei brand – consumator, si anume notorietate, devotament si implicare, intr-o maniera atractiva si inovativa.

Implicandu-se atat in faza de strategie cat si in cea de implementare, Starcom a utilizat in cadrul campaniei: TV-ul, o componenta de outdoor special cu elemente 3D, tranzitul (inclusiv microbuze), indoor metrou, publicitatea in retelele de benzinarii, internetul si brandingul neconventional pe partiile de ski. Printre elementele de inovatie s-a aflat site-ul www.milkaski.ro unde vizitatorii puteau urmari imagini live de pe partie, prin intermediul unui web cam, putand, deopotriva, descarca o aplicatie locala care oferea date nivometeorologice actualizate zilnic.

Pentru Mircea Gheorghe, Online Director Starcom, “acest succes este cu atat mai important cu cat recunoaste avantajele noii abordari Starcom, care situeaza in centrul comunicarii consumatorul, dezvoltand ulterior strategia de comunicare in jurul relatiei consumator-brand, si cautand sa inoveze atat in zona mesajului de transmis, cat si in cea a canalelor si punctelor de comunicare cele mai relevante pentru aceasta relatie”.

Citeste si:

Succesul campaniei Milka se datoreaza parteneriatului celor doua companii: “Acest premiu acordat clientului nostru valoreaza mai mult decat un premiu de eficienta local, iar titlul este cu atat mai onorant cu cat rigoarea juriului si valoarea contracandidatilor au fost deosebit de ridicate in acest an. Serviciile noastre nu ar fi fost posibile, insa, fara implicarea directa si deschiderea catre abordarile neconventionale de care Kraft Romania a dat dovada”, a declarat Adrian Vladut, Account Director Starcom Media.

Concursul organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei.

Vectorii de masurare a performantelor in comunicarea de marketing in aceasta competitite sunt: rezultatele livrate (ROI) de campanie, relevanta campaniei in raport cu obiectivele de business, fructificarea insightului despre consumator, gradul de inovatie si nivelul de contributie a campaniei participante la comunicarea integrata de marketing.

Mai mult decat o agentie de media, Starcom Romania este o agentie de comunicare, parte din reteaua internationala Starcom si entitate a grupului Leo Burnett Romania