Agentia Leo Burnett a lansat primul blog dedicat abordarii de tip 360 de grade, unul dintre cele mai importante curente ale marketing-ului modern.
Blogul se intituleaza 360 Digest si este destinat clientilor Leo Burnett group si publicului pasionat de domeniul comunicarii.

360 Digest urmareste sa ofere cititorilor oportunitatea de a fi la curent cu cele mai noi idei, executii, trenduri si activitati de marketing la nivel local si international. "Blogul isi propune in special sa prezinte lucrari si campanii care depasesc clasicele 30 de secunde si sa educe astfel inspre cultura 360 grade. Vrem sa atragem atentia asupra cazurilor interesante de exploatare a mediilor neconventionale care tind sa devina din ce in ce mai utilizate de branduri pentru a-si putea atinge consumatorii. Prin aceste medii, mesajul ajunge la consumatori in momentele relevante pentru ei, cand sunt cei mai receptivi la mesajul brand-urilor, si nu in momentele fabricate (cum sunt pauzele publicitare, clasicele panouri stradale etc.) cand interesul pentru mesajul comercial poate fi mult mai scazut", explica Raluca Borascu, strategic planner Leo Burnett.

Informatiile, selectate si updatate in permanenta de specialistii din Leo Burnett, sunt puse la dispozitia publicului in mod gratuit si pot fi accesate de oricine doreste sa se informeze cu privire la cele mai insiprate executii de 360 din domeniul advertising-ului.

360 Digest este o confirmare a angajamentului ferm al Leo Burnett fata de filosofia de tip 360 de grade pe care agentia si-a setat-o ca principal unghi de abordare pentru campaniile sale. Leo Burnett are deja experienta unor campanii reusite de tip 360, dintre care amintim aici cele mai recente doua campanii de anul acesta, pentru Bergenbier si Olimpiadele Comunicarii, ambele gandite pentru a declina mesajul in mod relevant si diferit pe cat mai multe medii de comunicare.

Blogul reprezinta si o initiativa in vederea stimularii fluxului de informatii din perimetrul industriei de advertising. “Secretomania excesiva existenta in industria noastra este cu siguranta una dintre piedicile care stau in calea dezvoltarii acesteia. Numai prin transparenta, conflict de idei si curajul de a impartasi cu ceilalti know-how-ul pe care il detinem putem sa crestem ca industrie si sa ajungem la maturitate. Ca lideri strategici si creativi ai industriei, credem ca este important sa dam primii un exemplu in acest sens” , este de parere Razvan Matasel, deputy managing director si Head Of Planning al agentiei Leo Burnett.

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Agentia este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum, a multor alte premii si nominalizari la festivaluri internationale de creatie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri