Compania mizeaza pe atragerea unor jucatori importanti de pe piata de retail, bancara, dar si transporturilor. Future Marketing, unul dintre cei mai importanti provideri de mystery shopping din Romania, este certificata, incepand cu aceasta luna, cu ISO 9001:2001 in cercetare, consultanta marketing si resurse umane. Obtinerea acestui certificat face parte din politica Future Marketing de a se axa cat mai mult pe oferirea de servicii calitative, recunoscute atat pe plan national cat si european.

Unul dintre principalele servicii oferite de Future Marketing este acela de Mystery Shopping, iar piata, in ultimul timp, a inceput sa fie cat mai deschisa la acest concept de verificare a calitatii serviciilor oferite de companii, dar si la gradul de satisfactie al clientilor. De aceea, compania a decis sa fie cu un pas inaintea principalilor competitori de pe piata autohtona si sa obtina acest certificat pentru a avea un garant in ceea ce priveste serviciile oferite clientilor sai.

"Managementul Future Marketing a inteles ca trebuie sa se implice activ in oferirea serviciilor la cel mai inalt standard calitativ si de aceea a fost necesara proiectarea si implementarea in cadrul companiei noastre a unui sistem de management al calitatii organizat dupa modelul descris de standardul SR EN ISO 9001:2001", a declarat managing partner al Future Marketing, Ioana Maria Bostina.

Citeste si:

Future Marketing a fost infiintata in anul 2004, ofera servicii specializate de cercetare si consultanta in marketing pe piata est-europeana. Compania are o experienta complexa in oferirea serviciilor de consultanta in marketing, concretizata in crearea unei legaturi stranse cu clientii si oferirea unor servicii de cercetare complete si rapide, capabile sa solutioneze eficient si in totalitate toate problemele de marketing care pot aparea pe parcursul desfasurariii activitatii.

Serviciile oferite de Future Marketing constau in tehnici calitative de cerecetare cum sunt mystery shopping si mystery calls, dar si tehnici cantitative (ad-hoc industry reports, branding research, studii de fezabilitate). Mystery shopping consta in evaluarea activitatii resursei umane si ofera posibilitatea managerilor de a avea o viziune obiectiva asupra performantei zilnice si asupra activitatii angajatilor, asupra serviciilor, si chiar asupra modului cum este vazuta compania in comparatie cu concurenta.

Future Marketing are in portofoliu 15 clienti permanenti pentru care se deruleaza, trimestrial sau lunar, programe de mystery shopping integrate in planurile de marketing si resurse umane ale companiei client. Compania s-a specializat in a oferi servicii de mystery shopping in domeniul bancar, horeca si retail, astfel colaborand cu principalii jucatori de pe piata romaneasca.