Programul destinat creativilor este unul riguros, concentrandu-se pe faptul ca, pe langa o serie de sesiuni de training pe creativitate, Esko isi va impartasi experienta de peste doua decenii in scena internationala cu fiecare echipa in parte, anunta un comunicat al McCann.

Esko Moilanen va lucra cu acestia, implicandu-se in realizarea celor mai potrivite solutii creative pentru problemele clientilor agentiei. “Totusi, responsabilitatea ii ramane, in mare parte, echipei respective” spune Esko. Referitor la modalitatea sa de lucru, acesta adauga ca “Nu sunt genul de persoana care sa tina prezentari marete. Prefer, mai degraba, sa lucrez ‘cu picioarele pe pamant’ cand e vorba de creatie.”

“Venirea lui Esko face parte dintr-un program de crossfertilizare culturala pe care l-am initiat anul acesta, in timp urmand sa ni se alature si alti creativi din alte tari. Convingerea mea este ca, prin confruntarea cu modele diferite de gandire si de lucru, devenim mai buni. Hasan&Partners este o agentie destul de diferita ca structura de o agentie traditionala, sau multinationala, dar am descoperit ca avem aceleasi valori si mod de abordare a publicitatii: campaniile vin ca rezultat al intelegerii profunde a problemelor clientului si sunt rezultatul unei munci comune”, spune Adrian Botan, CEE creative director, McCann Erickson.

Esko Moilanen are pregatiri academice de graphic designer, are peste 25 de ani de experienta in publicitate, ca Art Director, si a castigat de-a lungul carierei doi Film Lions la Cannes si numeroase premii la festivaluri precum D&AD, New York Festivals, Eurobest, si Epica. Dupa 12 ani de experienta ca Art Director sau Creative Director, din care 7 petrecuti la McCann Erickson Helsinki, acesta s-a alaturat celei mai premiate agentii din Finlanda, si anume Hasan&Partners.