Într-un demers de succes, The Adgency împrospatează imaginea Montero Soft, companie de productie software. Noul brand se numeste PharmEc Software, si se adresează unei palete mult mai largi de clienti, depăsind bariera aplicatiilor de gestiune farmaceutică - chiar dacă, într-un fel, numele mai aminteste încă de farmacii.

“Dezvoltarea companiei în decursul ultimilor ani si maturizarea la care am ajuns au impus prezentei noastre pe piată o identitate nouă, un “aer” bun, contemporan. Aveam nevoie de coerentă si versatilitate în ceea ce priveste ilustrarea si desfacerea pe piată a mărcilor noastre, voiam să accentuăm metoda si experienta acumulată... Era evident că ca nu mai puteam face anumite lucruri asa cum le facusem pâna atunci, adică dezvoltându-le in-house“, spune Rares Tudorache, Director General, Montero Soft.

“The Adgency ne-a fost recomandată de către unul din partenerii nostri de afaceri. Faptul că este o companie mică, sosită de curând în publicitatea românească, nu ne-a pus pe gânduri, dimpotrivă. Am zis că trebuie să încercăm, i-am invitat la discutii, si apoi le-am dat mână liberă. Acum ne bucurăm că am fost inspirati si am avut încredere în niste oameni iuti si dedicati acestui tip de proiecte. Colaborarea s-a materializat într-un simbol pe care îl agreează toti, atât angajatii cât si clientii nostri. Este un logo curat, compact, modern, exprimă seriozitate, stabilitate, sigurantă. Avem convingerea că ne reprezintă în tot ceea ce facem”, completează Ana Lupea, Director de Marketing.

“Pentru noi, acest proiect a început ca o tentativă de reproiectare a unei identităti îmbătrânite, dar a luat amploare si continuă acum cu tot ceea ce este legat de comunicarea de brand. Rezultatul final al procesului va fi pe deplin vizibil abia în toamna anului 2005. În acel moment, toate piesele puzzle-ului se vor fi aranjat la locul lor“, estimează Richard Nită.

PharmEc Software are ca principal domeniu de activitate dezvoltarea de solutii informatice complete, atât pentru companiile din domeniul farmaceutic, cât si pentru întreprinderile mari si mijlocii, cu activitate complexă de productie. Cei care s-au implicat în procesul de redesenare a identitătii si repozitionare a companiei au fost Rares Tudorache, Director General, Georgian Rosu, Director si Ana Lupea, Director de Marketing, Montero Soft / PharmEc Software.

The Adgency (www.theadgency.ro) este o agentie românească de creatie/design interactiv, consultantă de brand si comunicare integrală, fondată în 2004. Printre partenerii constanti ai agentiei se numară AutoItalia Group, ARBOmedia, NetBridge, Grey/Mediacomm, companiile grupului Montero, Daedalus Consulting, International Leasing, Svasta Management Consulting, dar nu numai. Din partea The Adgency, proiectul a fost coordonat de Richard Nită, Director de Creatie.