Editia din 2007 va fi noaptea premierelor si in privinta productiei. Tot montajul evenimentului a fost realizat in Romania, lucru care demonstreaza aprecierea de care se bucura industria publicitara romaneasca in lume. Romanii vor demonstra din nou valoarea si creativitatea publicitatii romanesti. In cadrul evenimentului va fi prezentat un segment special dedicat reclamelor romanesti.

In noaptea din 15 iunie, vor fi prezenti si alti mari producatori care organizeaza Noaptea Devoratorilor de Publicitate in lume. Pentru a marca acest moment, organizatorii si initiatorul acestui spectacol - Jean Marie Boursicot - pregatesc un megaeveniment. In deschidere va mixa Dj-ul parizian Thomas Lecuyer, urmat de un concert Sensor. Numarul spectatorilor este estimat la 7.000, iar pretul unui bilet este de 25 lei.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este recunoscuta drept un adevarat spectacol, care promoveaza arta advertising-ului intr-o formula neconventionala de divertisment.

Citeste si:

La nivel national, vor urma alte 8 reprezentatii Noaptea Devoratorilor de Publicitate, organizate pe litoral in perioada iulie-august.

Evenimentul este prezent pe piata din Romania din 1995, cand a fost adus de Fundatia DaKino. Producatorul general al evenimentului este Dan Chisu, organizatorul este Zero Events, iar Orange - sponsorul principal.