Cea mai semnificativa crestere a fost inregistrata de piata telecomunicatiilor, cu 20% mai mult comparativ cu primul trimestru al anului. Tot o crestere semnificativa, de 10%, s-a semnalat si in publicitatea outdoor a restaurantelor americane.
Pe segmentul de asigurari si imobiliare, s-a constatat o majorare cu 15% a cheltuielilor outdoor, ca urmare a competitiei acerbe dintre agentii, informeaza Asociatia.
In ceea ce priveste categoriile de retail si finante, cresterea cheltuielilor outdoor s-a situat sub 1%.
Asociatia Americana pentru Publicitatea Outdoor raspunde de peste 90% din totalul veniturilor la nivel industrial, cu peste 6,8 miliarde de dolari reprezentand veniturile anuale din vanzarile publicitare.
Piata de outdoor din Romania a inregistrat in ultimii ani un ritm de crestere constanta. Printre ultimele tranzactii de pe aceasta piata a fost achizitia Efect Media de catre Multireklam, cel mai mare jucator de pe piata outdoor din Ungaria, in aceasta vara. Recent, grupul american de advertising Clear Channel Outdoor a achizitionat un pachet de 51% din compania Klass Advertising, jucator cu venituri anuale de peste 4 mil. euro ce activeaza pe piata romaneasca de outdoor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: