Cheltuielile cu publicitatea outdoor in SUA au totalizat 1,6 miliarde de dolari in primul trimestru al anului 2007, conform declaratiilor Asociatiei Americane pentru Publicitatea Outdoor.
Pe categorii, serviciile locale si activitatile de entertainment au crescut cu 11,5% in primele trei luni ale anului, adjudecandu-si majoritatea cheltuielilor outdoor.

Cea mai semnificativa crestere a fost inregistrata de piata telecomunicatiilor, cu 20% mai mult comparativ cu primul trimestru al anului. Tot o crestere semnificativa, de 10%, s-a semnalat si in publicitatea outdoor a restaurantelor americane.

Pe segmentul de asigurari si imobiliare, s-a constatat o majorare cu 15% a cheltuielilor outdoor, ca urmare a competitiei acerbe dintre agentii, informeaza Asociatia.

In ceea ce priveste categoriile de retail si finante, cresterea cheltuielilor outdoor s-a situat sub 1%.

Asociatia Americana pentru Publicitatea Outdoor raspunde de peste 90% din totalul veniturilor la nivel industrial, cu peste 6,8 miliarde de dolari reprezentand veniturile anuale din vanzarile publicitare.

Piata de outdoor din Romania a inregistrat in ultimii ani un ritm de crestere constanta. Printre ultimele tranzactii de pe aceasta piata a fost achizitia Efect Media de catre Multireklam, cel mai mare jucator de pe piata outdoor din Ungaria, in aceasta vara. Recent, grupul american de advertising Clear Channel Outdoor a achizitionat un pachet de 51% din compania Klass Advertising, jucator cu venituri anuale de peste 4 mil. euro ce activeaza pe piata romaneasca de outdoor.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri