Pe categorii, serviciile locale si activitatile de entertainment au crescut cu 11,5% in primele trei luni ale anului, adjudecandu-si majoritatea cheltuielilor outdoor.

Cea mai semnificativa crestere a fost inregistrata de piata telecomunicatiilor, cu 20% mai mult comparativ cu primul trimestru al anului. Tot o crestere semnificativa, de 10%, s-a semnalat si in publicitatea outdoor a restaurantelor americane.

Pe segmentul de asigurari si imobiliare, s-a constatat o majorare cu 15% a cheltuielilor outdoor, ca urmare a competitiei acerbe dintre agentii, informeaza Asociatia.

Citeste si:

In ceea ce priveste categoriile de retail si finante, cresterea cheltuielilor outdoor s-a situat sub 1%.

Asociatia Americana pentru Publicitatea Outdoor raspunde de peste 90% din totalul veniturilor la nivel industrial, cu peste 6,8 miliarde de dolari reprezentand veniturile anuale din vanzarile publicitare.

Piata de outdoor din Romania a inregistrat in ultimii ani un ritm de crestere constanta. Printre ultimele tranzactii de pe aceasta piata a fost achizitia Efect Media de catre Multireklam, cel mai mare jucator de pe piata outdoor din Ungaria, in aceasta vara. Recent, grupul american de advertising Clear Channel Outdoor a achizitionat un pachet de 51% din compania Klass Advertising, jucator cu venituri anuale de peste 4 mil. euro ce activeaza pe piata romaneasca de outdoor.