Multa vreme a fost director de creatie la Leo Burnett & Target Romania. De ieri, este noul director de creatie pentru Europa Centrala si de Est in cadrul companiei. Dupa o activitate de sapte ani in cadrul organizatiei, pe Bogdan Naumovici il asteapta noi orizonturi.

Bogdan Naumovici, pina acum directorul de creatie al companiei Leo Burnett&Target, a fost numit director de creatie pentru Europa Centrala si de Est al retelei „Leo Burnett“. Investirea in noua functie a fost facuta chiar de Richard Pinder, presedintele regional pentru Europa al companiei, aflat pentru doua zile in vizita in Romania. „Este o mindrie si o mare bucurie atunci cind ti se recunosc meritele. Dar este si multa preocupare. Consider ca este o provocare interesanta, dar deocamdata nu stiu foarte bine ce inseamna“, a spus Naumovici referindu-se la noua lui misiune in cadrul „Leo Burnett“. De-a lungul timpului, mai multi specialisti din cadrul agentiei au fost detasati pe termen limitat la birouri regionale ale companiei. „Vrem sa aducem noi oameni in Romania, intrucit piata creste tot mai mult. Se pot face schimburi sau putem angaja pe o perioada de un an-doi“, au declarat reprezentantii companiei.

Sub conducerea lui Naumovici in calitate de director de creatie, „Leo Burnett“ a fost desemnata, anul trecut, in urma unui studiu realizat de AdMaker, agentia cu cea mai buna strategie de creatie din tara noastra. De asemenea, Leo Burnett&Target a obtinut in cadrul Festivalului Golden Drum de la Portoroz - Slovenia, locul 2 in topul agentiilor de publicitate si alte cinci premii din 15 nominalizari.

Succesele agentiei

Citeste si:

Richard Pinter considera ca in Romania publicitatea este „foarte fresh“. Cit despre problemele cu care se confrunta oamenii autohtoni de publicitate, presedintele „Leo Burnett“ a facut referire la lipsa regizorilor. Totodata, Pinter este de parere ca una dintre cele mai mari greseli in industrie se poate produce atunci cind oamenii care lucreaza in acest domeniu sint preocupati prea mult de bani.

„Leo Burnett“ isi face academie

Tinerii romani cu aptitudini in domeniul publicitatii vor putea invata din toamna acestui an la Academia „Leo Burnett“. Managerii companiei intentioneaza sa promoveze tinerele talente realizind un stagiu de pregatire pentru cei care cred ca pot face cariera in domeniu. In urma unor teste, cei mai inspirati participanti la cursurile organizate in cadrul Academiei „Leo Burnett“ vor putea obtine un loc de munca in cadrul organizatiei. Astfel de initiative sint foarte des prezente in cadrul marilor companii de publicitate din lume.