Carmen a devenit parte din echipa de creatie a Leo Burnett in martie 2001, cand Bogdan Naumovici a recrutat-o pentru pozitia de copywriter. La acea vreme Carmen era deja un nume in creativitatea publicitara romaneasca, ea fiind autoarea mesajelor celebrei campanii „Ardeiul iute” dezvoltate de GMP pentru Traian Basesecu, campanie care a sustinut prima candidatura a acestuia la Primaria Capitalei.

Experienta lui Carmen in publicitate a inceput acum apoape 10 ani, cand s-a angajat la Saatchi & Saatchi ca Junior Copywriter. Dupa 1 an aici, au urmat alti 2 in agentia in-house a companiei Connex.

La Leo Burnett, Carmen a avut un parcurs profesional de exceptie. Ea a adus foarte multe premii si nominalizari importante pentru agentie (premii la Ad’Or si Effie, aparitie in Epica Book, nominalizari la Portoroz – Golden Drum, Cannes Lions, Epica) si a coordonat din punct de vedere creativ nenumarate proiecte importante, lucrand pe aproape toate conturile agentiei (Connex, Elite, Academia Catavencu, Antena 1, Ciuc, Prigat, Cotidianul, Cristim, Joe, Astra Asigurari, 24 Fun, Altex, Procter&Gamble cu brand-uri precum Tide, Bonux, Wash&Go si multe altele). Cel mai important client din perioada recenta a fost Bergenbier, brand-ul cu cele mai multe campanii si lucrari premiate din Romania.

Citeste si:

In 2004 Carmen a fost aleasa de Bogdan Naumovici pentru pozitia de Deputy Creative Director, iar in 2006 a fost promovata Creative Director, coordonand departamentul de creatie al Leo Burnett alaturi de Emilian Arsenoaiei.

Despre Carmen Tiderle, Ioana Iordache, CEO Leo Burnett declara: „Carmen este parte din succesul nostru, si a tras din toate puterile ei alaturi de Bogdan si de toata agentia ca Leo sa aiba pozitia si reputatia de astazi. Ii suntem recunoscatori pentru tot! Sunt bucuroasa si onorata ca am am lucrat impreuna, pentru ca este un partener de drum pe care te poti baza oricand, este un om extraordinar, un prieten generos si loial, care nu face compromisuri, care nu alege calea usoara, care gaseste putere sa faca inca un lucru, si inca un lucru, cu ambitie si determinare. Am sa ma bucur intotdeauna de realizarile ei si ii voi tine pumnii sa reuseasca ceea ce isi doreste.”

Bogdan Naumovici, CCO al agentiei, adauga: „Carmen a fost primul om pe care l-am angajat atunci cand am devenit director de creatie. Vorbiseram la telefon, dar nu stiam cum arata si ne-am dat intalnire la AdPrint, la Sinaia. Am remarcat-o cu mult inainte sa sa vina sa se prezinte. Am pus un pariu, l-a pierdut si a venit la prima intalnire din Bucuresti cu trei Stella Artois intr-o plasa. O integritate si un fair-play de care am avut privilegiul sa ma bucur timp de 6 ani. Restul au fost premii, aici si aiurea, clienti castigati, multe, multe bucurii impartasite, enorm de multa munca pentru fata slabuta, cu breton si ochelari de „profa de franceza”, din expozitia de la Sinaia. Ii multumesc lui Carmen pentru ca a fost mana mea dreapta atatia ani, pentru pasiunea autentica pentru ce face si ii doresc tot binele din lume. Eu stiu - si cred ca stie si ea – ca va fi un burnetter oricum se va chema agentia la care va lucra.”