„Departamentul de BTL a aparut din dorinta de a completa oferta de servicii a grupului pentru clientii sai. Starlink Group realizeaza campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creatie, productie publicitara, shopper marketing, relatii publice si BTL”, a declarat Marcel Straut, Managing Partner Starlink Group.

„Ne dorim ca interactiunile noastre cu targetul clientilor pe care ii reprezentam sa fie mai mult decat concepte, promotii, lansari... sa fie o emblema a creativitatii, a spiritului si entuziasmului echipei. Cred ca succesul unui departament consta nu atat in numarul de angajati, cat in dorinta lor de a face „lucruri”, nu job-uri. E ca si cum mereu fiecare incearca sa creeze o opera de arta, care sa-i fie draga si de care sa fie mandru. Pe termen mediu, noul departament isi propune sa iasa in evidenta prin concepte creative si implementari de exceptie, iar pe termen lung, odata cu realizarile sale, doreste sa fie un punct de referinta pentru clienti si pentru celelalte agentii de publicitate”, a declarat Luciana Zamfirescu, Business Development Director.

Luciana Zamfirescu conduce departamentul de BTL al Starlink Group, ocupand pozitia de Business Development Director. Are o experienta de 9 ani in management si de 4 ani in publicitate, domeniu in care a dezvoltat proiecte de new business, productie publicitara, organizare de evenimente, client service, media planning. Luciana a gestionat anterior proiecte de publicitate pentru clienti precum Interbrew, Konica Minolta, Fan Courier, Sprint Pharma si branduri ca Toyota, Skoda, Kia. A absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Ecologice Bucuresti si a urmat numeroase cursuri de management, training si leadership.

Citeste si:

Viorel Stan este BTL Senior Account Manager la Starlink Group si a acumulat o experienta de peste 5 ani in domeniul publicitatii, lucrand in cadrul TBWA\Merlin, Scala JWT, Tempo Advertising, 911 Promotion. A dezvoltat strategii si concepte creative de BTL si s-a implicat activ in coordonarea si implementarea proiectelor generate pentru clienti sau branduri precum: Iveco, City Mall, Oblique Magazin, Santal, Jack Daniels, Bancpost, EuroLine, Danone, Lipton, Samsung, Mitsubishi, Kraft, URBB, Xerox.

Cu o experienta de 7 ani in publicitate, Dragos Ioana s‑a alaturat echipei de BTL a Starlink Group ca Project Manager. A lucrat anterior la McCann Erickson, Momentum, RMG Connect, Scala JWT si a gestionat proiecte pentru Samsung, Coca-cola, Unilever, Oblique Magazin, Bancpost, City Mall, Danone, Stella Artois, Gillette.