Graffiti BBDO a castigat marele premiu - OpenAd Golden Drum Big Idea Award si OpenAd Golden Drum Print Award in cadrul OpenAd Golden Drum Idea Competition 2007.
“Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.

Campania pentru marca Yale a inclus 3 executii, dintre care printul castigator, infatisand un ghid efectiv de spargere a incuietorilor, a fost singurul nepublicat.

“Ne-au cam speriat parerile celor doi avocati consultati in chestiunea ad-ului problema - «infractiune conform Art. 324 Cod Penal si sanctionata cu inchisoare...de la 3 luni la 3 ani». Asa ca, intr-un birou ce aducea mai mult a sala de tribunal, am decis sa nu iesim cu ea in public. Ne-a parut foarte rau pentru ca absolut toata lumea creadea in idee, inclusiv clientul care a fost perfect. Premiile primite inseamna foarte mult pentru noi si speram sa insemne la fel de mult si pentru client, care trebuie felicitat in primul rand pentru ca a simtit ca e o idee buna”, adauga Dan Stanescu, Copywriter Graffiti BBDO.

Yale produce yale de un secol si jumatate. Sunt practic cei care au introdus cuvantul “yala” in dictionarul din Romania. Sunt un brand icon, nu doar ca awareness, ci si calitativ, si, dupa cum le spune si sloganul, sunt “incuietoarea favorita a lumii”. “Exact de aici a pornit ideea campaniei: suntem atat de siguri pe incuietorile noastre ca nici daca ai avea un blue print si un ghid de infractionist nu ai putea sa o spargi. Deci, studiati toti cei 6 pasi, cititi si sectiunea de tips&tricks and give it a go”!, spune si Cosmin Simionescu, Art Director Graffiti BBDO.

Competitia OpenAd Golden Drum Idea premiaza lucrarile nepublicate/nedifuzate, ce pot fi inscrise atat de catre agentii cat si de freelanceri. La competitie participa anual cele mai bune agentii si cei mai buni creativi din lume, in cursa pentru obtinerea unui titlu la categoriile TV, Print, Web Design, sau pentru marele premiu – OpenAd Golden Drum Big Idea Award. Juriul de anul acesta a fost condus de unul dintre cei mai premiati creativi jurati prezenti la editia din acest an a Golden Drum, Rafa Antón, Executive Creative Director, Vitruvio Leo Burnett Madrid and President of Club de Creativos, Spain.

Echipa care a contribuit la dezvoltarea campaniei pentru brandul Yale a fost formata din:

Graffiti BBDO: Ema Prisca – Creative Director, Dan Stanescu – Copywriter, Cosmin Simionescu – Art Director, Adrian Docea – Strategic Planner, Anca Iulia Calin - Account Director, Vitalie Brega – Producator;
Fotografie: Alexandru Paul;
ASSA ABLOY Romania: Iulian Tomescu – Managing Director, Gabriela Teodorescu - Director Marketing.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri