Numarul internautilor americani care au declarat ca petrec mai putin timp analizand materialele din presa scrisa a crescut de la 19,3%, in 2001, la 23,2% in ultimul an, arata eMarketer.

Cei care prefera in continuare presa scrisa au reprezentat, in urma studiului, doar 5,4% in 2001 si 6,7% in 2006, crestere irelevanta in acest context.

Studiul a concluzionat ca utilizatorii online “folosesc tot mai rar publicatiile din presa scrisa, preferand sa caute informatia online, frecvent din versiunile online ale aceleasi surse. Totul sugereaza ca acest trend se va majora semnificativ in urmatorii ani”.

Relatia online-print contrasteaza cu alte canale media, scrie eMarketer. In ciuda preferintelor pentru utilizarea Internetului in defavoarea print-ului, vizionarea TV se mentine in continuare in top, consumatorii urmarind mai multa productie TV ca niciodata.

In 2007, un american petrece in medie 1.686 de ore pe an in fata televizorului, alocand doar 172 ore pe an pentru a citi ziarele. In 2011, estimarile arata o medie de 1.742 ore pe an pentru vizionarea programelor TV si doar 154 ore pentru citirea ziarelor in print.

Conform USC, declinul print-ului se explica si prin faptul ca majoritatea revistelor si cotidianelor de pe piata isi prezinta si versiunea online, de obicei gratuita. In privinta televiziunii, posibilitatea de a viziona emisiunile preferate prin intermediul Internetului creeaza acelasi miraj al telespectatorilor spre online, intocmai ca cititorii de azi.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri