“Este o evolutie buna atat din punct de vedere al cifrei de afaceri care a inregistrat o crestere de 45%, dar ca si profit este spectaculos, tinand cont ca s-a recuperat pierderea de anul trecut, care a fost destul de mare, si, in primele noua luni avem un profit de 220.000 euro”, ne-a declarat Roxana Cojocaru, reprezentant Tara.

Pentru 2008, obiectivul principal este pozitionarea in 2008 in primele 25 de locuri conform trafic.ro si, implicit, o crestere de cel putin 50% a cifrei de afaceri, dublarea comenzilor si cresterea numarului de abonati.

In momentul de fata, site-ul Tarafashion are in jur de 14.000 vizitatori pe saptamana si peste 225.000 de afisari. “Suntem in primele 40 de locuri pe trafic.ro la categoria comert electronic si in timp site-ul a avut o evolutie spectaculoasa, in sensul ca am intrat cam pe locul 160 in ianuarie 2006 si acum suntem pe locul 34 si avem ca si obiectiv pe anul 2008 sa ajungem in primele 25 de locuri”, a adaugat Roxana Cojocaru.

In momentul de fata, site-ul are in jur de 17.000 abonati la newsletter-ul de prezentare a produselor si peste 19.000 de conturi deschise, iar lunar in jur de de 55.000 clienti.

Citeste si:

Firma Scarlett a fost fondata in 1997, cu 80% capital romanesc si 20% capital britanic si si-a inceput activitatea cu confectii pentru export, lucrand pentru Etam, TopShop, Dorothy Perkins, C&A, Bay Trading, Freemans, Naf-Naf, Oasis, H&M. In prezent Scarlett produce atat confectii pentru export cat si liniile proprii de vestimentatie "Tara Collections".

Conceptul Tara a aparut in 2005 si a pornit ca un site de prezentare. Odata cu trecerea timpului oficialii companiei au constatat ca nu exista oferta pe piata si au hotarat sa incerce introducerea afacerii si in segmentul onlinenoi. "Site-ul a aparut si ca o necesitate, insa, in primul rand, era un mod de a avea propriul magazine" au precizat oficialii Scarlett.

“In prima faza, ne-am axat pe campanii publicitare pe net, avand o eficienta mult mai mare si am colaborat cu site-uri de profil destul de mari, prin advertoriale, bannere, link-uri. De curand am inceput si cu campanii print in reviste de profil, cu bannere, advertoriale, produse, concursuri. Evident ca vom incerca si alte strategii de promovare, audio, televiziuni in limita bugetului alocat”, explica Roxana Cojocaru.