Spin Communications furnizeaza servicii de planificare strategica si comunicare, cu preponderenta consultanta in comunicare corporate si de brand (reputation management, gestionarea situatiilor de criza, programe de comunicare interna, planificare si implementare de evenimente, CSR, sponsorship) si relatii media (strategie editoriala, traininguri media, online PR).

“Desi relativ tanara, fiind infiintata in 2003, agentia noastra a adunat laolalta multi oameni buni, cu o experienta laudabila, clienti valorosi si rezultate palpabile. Deschiderea biroului din Romania este un pas strategic, in conditiile dezvoltarii impresionante pe care am inregistrat-o”, a declarat Spiros Rizopoulos, General Manager Spin Communications. “In acest fel, agentia din Bucuresti se alatura axei Washington D.C – Atena pentru a intregi o viziune globala a companiei noastre”, a adaugat acesta.

“Spin Communications e o provocare pe care am ales-o, convinsa fiind de abordarea, experienta si determinarea colegilor mei din Grecia. Pornesc la drum cu nerabdare, dornica sa construim o companie valoroasa prin parteneriatele pe care le vom incheia si echipa dedicata”, a adaugat Ruxandra Florea, Country Manager Spin Communications Romania. “2008 e anul in care trebuie sa demonstram ce suntem in stare si sa asiguram o structura solida pentru dezvoltarea retelei”.

Ruxandra Florea are o experienta de 8 ani in relatii publice, ultimii trei ani petrecandu-i ca PR Director la Lowe Public Relations. A gestionat conturi precum Electrolux, Timisoreana (SABMiller), Rama (Unilever), Coca-Cola, TimeOut Magazine, Splenda (Johnson & Johnson), Arctic, American Chamber of Commerce etc.

Citeste si:

Experienta profesionala a lui Spiros Rizopoulos include, printre altele, 4 ani in functia de Director de Comunicare al Western Policy Center din Washington D.C. Cu un master in Comunicare Corporativa, Politica si Management la Universitatea George Washigton si unul in Relatii Internationale la Universitatea Northeastern, el aduce un plus de valoare companiei si prin pregatirea sa academica.

Vorbind despre nou-infiintata agentie, Ioana Ionescu, Marketing Manager Upground Estates, unul din clientii Spin Communications a declarat: “O vorba din batrani spune ca nu exista roza fara spin. In fizica si chimie nu exista particula elementara fara spin. In Upground, daca vrei sa pastrezi blazonul sus, tii Spin Communications mereu aproape”. Spin Communications mai lucreaza pentru GVA Asco Properties si Veterin.

Spin Communications Grecia a avut in 2007 o cifra de afaceri de 700 000 euro, in crestere cu 20% fata de anul precedent. Agentia este recunoscuta pe piata din Grecia ca fiind una dintre cele mai prestigioase in domeniul comunicarii corporative si politice. Spin Communications Grecia are in prezent 14 angajati si mai mult de 16 clienti.