Conceptul câştigător propus de echipa Ogilvy & Mather vorbeşte despre VOLVO, adică despre oameni, despre modul lor de a trăi, despre familia modernă, despre ceea ce îi reprezintă, despre ceea ce îşi doresc, despre ceea ce le place – despre viaţă. Despre viaţa pe care o protejează şi din care vrea să fie parte integrantă legenda suedeză. „Prezentarea pentru VOLVO a fost o provocare pentru echipele noastre. Este un brand aspiraţional, un brand care ni se potriveşte” a afirmat Andreea Dumitru – Account Director Ogilvy & Mather.

„Valorile solide pe care este construit brandul VOLVO ne-au inspirat. De altfel, VOLVO FOR LIFE înseamnă în viziunea Ogilvy mai mult decât testele de siguranţă trecute cu brio de orice model VOLVO, înseamnă mai mult decât mulţi cai putere, înseamnă o promisiune de a proteja şi celebra viaţa. Atât înăuntrul maşinii, cât şi în afara ei – grija pentru mediu fiind una dintre preocupările majore ale companiei”, a declarat Răzvan Căpănescu – Creative Director Ogilvy.
Publicitate

„Suntem foarte bucuroşi că am găsit partenerii cărora să le putem încredinţa comunicarea pentru VOLVO. Am fost încă de la primele contacte impresionaţi de entuziasmul echipei Ogilvy, de mobilizarea rapidă, de modul profund în care au înţeles valorile brandului VOLVO. Viziunile celor două companii s-au suprapus şi suntem convinşi că vom realiza împreună multe proiecte frumoase” a declarat Lavinia Huidan – President Euro Intertrade Corporation (VOLVO Cars).

Echipa Ogilvy care se ocupă de contul VOLVO este formată din: Andreea Dumitru - Account Director, Sorina Mihai – PR Director, Dragoş Ometiţă - Art Director, Cezar Panait - Copywriter, Răzvan Căpănescu - Creative Director.