Scop Computers deruleaza prin Create Direct un program de marketing in jurul catalogului de produse Scopware al distribuitorului de produse si servicii IT&C. Agentia specializata in solutii end-to-end de marketing direct dezvolta campania de mentinere a relatiei cu clientii si potentiali clienti lunar, proiectul fiind unul pe termen lung dupa cum spun reprezentantii Create Direct.

Adrian Alexandrescu, Executive Director, Create Direct a declarat pentru AdPlayers.ro ca programul atinge lunar mii de clienti si potentiali clienti ai distribuitorului de solutii de IT&C. Proiectul contine o componenta de loializare a clientilor existenti, cat si una de castigare de noi clienti, atat pe brandurile de produs, dar mai ales pe brandul corporate. „Concret, Create Direct intra in contact direct cu clientii finali Scop Computers, pentru a masura si imbunatati nivelul de satisfactie al acestora, in acelasi contribuind astfel la cresterea succesului catalogului Scopware” sustin reprezentantii agentia specializata.

“Pentru noi este esential sa dezvoltam o relatie cat mai buna cu clientii nostri, sa stim in permanenta care sunt nevoile lor si sa ne adaptam acestor nevoi. Proiectul are tocmai acest obiectiv”, sustine Ioana Ciolpan, Marketing Communication Manager la Scop Computers.

“Dupa primele doua luni de aplicare, putem spune ca programul a creat deja conexiuni puternice intre clienti si companie” a declarat Adrian Alexandrescu, director executiv Create Direct. „Firmele-clienti au primit foarte bine aceasta campanie si s-au implicat activ venind cu sugestii care ne vor folosi in urmatoarea perioada. In acest moment, scopul primordial al proiectului este masurarea si imbunatatirea nivelului satisfactiei clientilor Scop Computers”.

Dupa cum spuyn reprezentantii Create Direct, printre clientii agentiei se numara companii precum Microsoft, Hewlett-Packard, Mobexpert sau Novensys.