Brieful campaniei suna simplu: service-urile autorizate Dacia ofera servicii de calitate prin intermediul personalului specializat. Conceptul creativ a dezvoltat mesajul pe ideea ca la Dacia Service lucreaza cei mai pasionati mecanici, pasiunea lor fiind sustinuta si de conditiile exceptionale de lucru.

Campania se adreseaza in principal posesorilor de autoturisme Dacia dar si ai altor marci, obiectivul fiind de a-i convinge sa aleaga serviciile oferite de reteaua Dacia Service.

Cele doua executii – spot TV si macheta de presa – dezvolta conceptul “cei mai pasionati mecanici lucreaza la Dacia Service”. Pasiunea lor pentru meseria pe care o au transpare si din gesturile simple ale vietii cotidiene. Spotul TV urmareste comportamentul mecanicului in diverse situatii obisnuite, la care el reactioneaza ca si cum ar fi vorba de masini. E preocupat de sunete care-l fac sa se gandeasca la cele ale unui motor, are la indemana un manometru pe care-l foloseste la verificarea presiunii unei mingi de fotbal, masoara nivelul ketchup-ului intocmai cum ar verifica uleiul de motor, se apleaca deasupra unui dulap frigorific cu inghetata cu aceeasi atentie pe care o are cand deschide o capota.

“Abordarea inedita a briefului ne-a surprins in mod foarte placut chiar de la prima prezentare de creatie. Am crezut in aceasta viziune si am dorit ca fiecare detaliu al spotului sa fie memorabil, sa transmita mult mai mult decat o informatie - senzatia de siguranta pe care ti-o da faptul ca esti pe mainile unui pasionat. Iar pasiunea agentiei pentru munca ei a facut ca rezultatul sa fie unul remarcabil!”, declara Eduard Croitoru, director de publicitate Automobile Dacia.

Spotul a fost editat in trei variante, una de 45 de secunde si doua variante a cate 30 de secunde. El va rula pe parcursul lunii iunie pe Antena 1, Pro TV, Realitatea TV, TV Romania 1 si TV Romania 2.

Produs de Carlo Production cu Florian Seidel ca regizor si Torsten Lippstock ca DOP (ambii din Germania), spotul Dacia Service a fost filmat in doar 2 zile, locatiile de filmare fiind Parcul Tineretului, studiourile casei de productie si service-ul Dacia Meridian. Muzica originala a fost compusa de Yama Studios.

Printul merge pe aceeasi idee, a mecanicului Dacia atat de pasionat de meseria sa incat nici macar intr-un moment special din viata sa – la nunta – nu se desparte de costumul de lucru. Campania de print se va desfasura in perioada iunie-iulie 2005 si include cotidiane centrale si reviste cu profil auto.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii a fost formata din:
• Automobile Dacia: Eduard Croitoru – Director de publicitate, Corina Ilie – Director Adjunct de Publicitate si Adrian Chereches – Sef Proiecte Transversale, Departamentul de Service;
• Graffiti BBDO: Adrian Preda – Creative Director, Cosmin Ezaru – Group Creative Director & Art Director, Bogdan Costin – Copywriter, Monica Garbur – A/V Production Manager, Alina Mihai – Account Director si Simona Costea – Account Manager, Raluca Sultan – Strategic Planner.