Marketerii din industria automobilelor aloca mai multi bani spatiului online si planuiesc sa-si extinda strategia si in segmentul Web 2.0, dar si in media sociala si in cercetari online, potrivit unui studiu organizat de Kelsey Group in februarie 2008.
62% din dealerii de automobile chestionati isi vor mari cheltuielile alocate publicitatii online pe parcursul acestui an, iar 46% dintre acestia vor reduce investitiile in media traditionala in 2008.

De asemenea, mai mult de un sfert din dealerii de automobile care au participat la studiul Kelsey Group, vor sa adauge si videoclipuri publicitare pe siteurile lor, in urmatoarele luni ale anului. 33% dintre acestia folosesc deja videoclipurile in mediul digital, potrivit eMarketer.

In plus, 14% din dealerii auto afirma ca vor adauga pe siteuri si ratingurile si studii despre companiile pe care le reprezinta, pentru utilizatorii lor. 29% dintre acestia folosesc deja aceste strategii de media, potrivit eMarketer.

O treime din dealeri declara ca vor folosi siteurile de social networking, pana la sfarsitul acestui an, iar 15% dintre acestia sustin ca deja le utilizeaza.

“Aceste descoperiri reprezinta un punct semnificativ in spatiul publicitar al dealerilor auto”, enunta Neal Polachek, CEO al Kelsey Group.

“Exista o multime de oportunitati valoroase pentru companiile de media traditionala si digitala, care ii determina pe dealeri sa adopte tehnologia Web 2.0 si sa se alinieze, astfel, cu intentiile dealerilor de a cumpara spatiu media online”, a adaugat acesta.

Kelsey Group este lider in furnizarea cercetarilor, analizelor de strategie si studiilor despre advertising, media online, marketing publicitar si publicitatea in telefonia mobila.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri