De asemenea, mai mult de un sfert din dealerii de automobile care au participat la studiul Kelsey Group, vor sa adauge si videoclipuri publicitare pe siteurile lor, in urmatoarele luni ale anului. 33% dintre acestia folosesc deja videoclipurile in mediul digital, potrivit eMarketer.
In plus, 14% din dealerii auto afirma ca vor adauga pe siteuri si ratingurile si studii despre companiile pe care le reprezinta, pentru utilizatorii lor. 29% dintre acestia folosesc deja aceste strategii de media, potrivit eMarketer.
O treime din dealeri declara ca vor folosi siteurile de social networking, pana la sfarsitul acestui an, iar 15% dintre acestia sustin ca deja le utilizeaza.
“Aceste descoperiri reprezinta un punct semnificativ in spatiul publicitar al dealerilor auto”, enunta Neal Polachek, CEO al Kelsey Group.
“Exista o multime de oportunitati valoroase pentru companiile de media traditionala si digitala, care ii determina pe dealeri sa adopte tehnologia Web 2.0 si sa se alinieze, astfel, cu intentiile dealerilor de a cumpara spatiu media online”, a adaugat acesta.
Kelsey Group este lider in furnizarea cercetarilor, analizelor de strategie si studiilor despre advertising, media online, marketing publicitar si publicitatea in telefonia mobila.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: