Din 18 aprilie, Discovery World va inlocui actualul canal Discovery Civilisation, si va avea o noua identitate de brand, un nou logo, o imagine complet schimbata in emisie. Acesta va aborda un nou segment de public-tinta si se va adresa telespectatorul intr-un mod original.

Lansarea Discovery World arata dorinta companiei Discovery de a oferi documentare ample, aprofundate, despre o diversitate de subiecte, dar si programe atragatoare pentru adultii care sunt dornici sa afle mai multe despre lumea din jurul lor si elementele care au modelat-o in trecut si in prezent.

Oferta canalului va include programe de istorie, povesti din intreaga lume, care le vor prezenta telespectatorilor o imagine bogata si plina de culoare despre civilizatiile din trecut si cele din prezent.
Senior Vice President, Country Manager – Europa Centrala, Katarzyna Kieli, a declarat ca reteaua Discovery continua dezvoltarea prin intermediul investitiilor realizate pe fiecare dintre pietele Europei Centrale.

"Suntem convinsi ca, prin modificarile actuale de portofoliu, vom genera un interes mai puternic fata de posturile noastre si vom incuraja o mai buna intelegere a ceea ce ofera portofoliul Discovery" a afirmat Katarzyna Kieli, Senior Vice President, Country Manager – Europa Centrala, Discovery Networks Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

Citeste si:

Din 1 aprilie 2008, Discovery Science, singurul canal dedicat in intregime stiintei, isi va lansa o noua identitate de brand in Europa Centrala. Postul va avea o noua imagine, incluzand un nou logo, o grila de programe imbogatita si innoita, dar si un mod de abordare mai proaspat. Noul logo se inspira vizual din Tabelul Periodic al Elementelor si prezinta un "Sc" stilizat, plasat pe fondul unui patrat. A fost realizat un pachet complet, care sustine noua identitate a postului in emisie, incluzand logo-ul de post, coperti grafice, promo-uri generale si pentru emisiuni, precum si un set de elemente grafice cu noua imagine.

Creatia a fost realizata "in-house" de echipa de Emisie & Creatie a Discovery din Marea Britanie si se bazeaza pe noul logo si noua identitate de brand create de echipa din SUA, care au fost lansate la sfarsitul lui 2007.

Discovery Communications este compania numarul unu in lume in productia de programe documentare, ajungand in casele a peste 1,5 miliarde de abonati, din peste 170 de tari. Discovery ii indeamna pe oameni sa exploreze lumea in care traiesc si sa-si urmeze curiozitatea, atat prin intermediul celor peste 100 de retele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel si Discovery HD, cat si prin intermediul produselor si serviciilor comerciale si educationale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzand HowStuffWorks.com.

In Europa, Orientul Mijlociu si Africa, exista 12 marci Discovery, disponibile unui numar de 170 milioane de abonati, din 108 tari, oferind programe adaptate in 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications si a lui John S. Hendricks, fondatorul si presedintele Discovery.