Robert Negoita a declarat ca intentioneaza sa investeasca aproximativ 50 de milioane euro in urmatorii doi ani in trustul media pe care il construieste si care, pana la finalul anului, va mai avea un cotidian generalist si un post de televiziune. Acesta a explicat de ce doreste sa intre pe piata media. "Este un business, o provocare pentru noi. Ziarul Ring nu va fi neaparat o manea scrisa, ci un ziar scris pe intelesul tuturor". Referitor la posibilitatea ca intre politica editoriala a trustului pe care il construieste si PSD, partid al carui membru este, Negoita a spus ca nu va fi nicio legatura. "Nu va exista niciun fel de legatura. Nu facem un ziar de politica. Eu pot sa si ies din politica, nu este o problema", a afirmat Robert Negoita, citat de NewsIn.

Redactorul-sef adjunct al cotidianului Ring, Florin But, a declarat ca noua publicatie tinteste audienta celorlalte tabloide de pe piata, cu care isi doreste sa se lupte de la egal la egal. "Ziarul se adreseaza tuturor categoriilor de cititori si vom avea subiecte din zona mondena, din sport, politica dar si multe investigatii realizate de echipe specializate. Vom prezenta informatii la zi si vom incerca o abordare diferita de a celorlalte tabloide, nu vom promova fotografii cu femei goale pe prima pagina". Referitor la faptul ca trustul este detinut de fratii Robert si Ionut Negoita, iar Robert Negoita este membru PSD, Florin But a afirmat ca publicatia nu are o linie editoriala legata de politica PSD. "Preferam informatii importante pentru cititori, prezentate in texte scrurte si cu imagini mari".

Tirajul publicatiei al carui redactor-sef este Alexandru David, care a detinut aceeasi functie si la publicatia VIP, este de 50.000 de exeplare, iar ziarul va avea 16 pagini full color, format tabloid. Cotidianul Ring, a carui echipa redactionala este formata din peste 30 de reporteri si redactori, va fi difuzat, la inceput, doar in Bucuresti, in statiile de metrou si prin distribuitori volanti, iar dupa cateva luni va aparea si in restul tarii. In Bucuresti ziarul va fi distribuit gratuit, dar in restul tarii "se va vinde pentru a ne acoperi cheltuielile de distributie", a aratat redactorul-sef adjunct.

Citeste si:

Luni va fi lansat si site-ul publicatiei, www.ziarulring.ro, care va contine, in prima faza, numai prima pagina in format PDF, iar de peste doua luni, pagina de Internet va contine ziarul intreg. Publicatia va beneficia si de o campanie media care va incepe odata cu lansarea la nivel national, peste cateva luni, si care se va desfasura in outdoor, la posturile TV si radio, dar al carui buget nu a putut fi precizat de catre redactorul-sef adjunct.
Trustul pe care il formeaza fratii Negoita va mai detine un cotidian generalist, un post de televiziune si unul de radio, iar investitia se ridica, potrivit lui Florin But, la zece milioane de euro.

Robert Negoita este un prosper om de afaceri, inclus in Top 300 al celor mai bogati romani. Impreuna cu fratele sau, Ionut, detine un lant hotelier si mai multe magazine de amenajari interioare a caror cifra de afaceri e estimata la peste 30 milioane de euro. Inscris in PSD din 2004, in prezent, Robert Negoita este vicepresedinte al Tineretului Social-Democrat, iar din acest an, gratie contributiilor financiare consistente pentru partid, a fost numit secretar executiv al PSD. In primavara lui 2007 a fost sustinut de organizatia de tineret a PSD pentru a intra in cursa pentru sefia PSD Bucuresti, contra lui Marian Vanghelie. Negoita si-a retras insa candidatura in ultimul moment, invocand masinatiunile pe care Vanghelie le facea pentru a castiga filiala.

In acest moment, pe piata mai exista trei tabloide, Libertatea, Click si Cancan. Cotidianul Libertatea, editat de trustul elvetian de presa Ringier, a avut, in perioada iulie - decembrie 2007, potrivit Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), vanzari totale de 40,4 milioane de exemplare. Tabloidul Click, detinut de Adevarul Holding, a avut, in aceeasi perioada, vanzari de 10,77 milioane de exemplare. Al treilea tabloid de pe piata, ca vanzari, este Cancan si, potrivit BRAT, in perioada iulie - decembrie 2007 a avut vanzari de 8,84 milioane de exemplare.