Potrivit directorului de marketing al companiei, Stefania Sofronie, alegerea agentiei castigatoare s-a facut in urma unei analize complexe, care s-a intins pe mai bine de o luna si jumatate. Au fost luate in calcul criterii precum rezultatele procesului de buying, creativitatea si ideile noi privind planificarea strategica, cunoasterea si intelegerea marcii Dr. Oetker si a produselor sale.

„Ne asteptam de la agentia MediaCom sa aduca o abordare noua si creativa la problemele de media si strategie ale campaniei noastre. Suntem siguri ca noua echipa se va ridica la inaltimea standardelor cerute si le uram bun venit in marea familie <<Dr. Oetker>>”, afirma Stefania Sofronie.

Carmen Lixandru, director general al MediaCom Romania, spune, la randul sau: „Pitch-ul a fost, intr-adevar, foarte solicitant, pentru ca vine pe fondul cresterii fara precedent a complexitatii pietei de media din Romania. Am aratat ce ar trebui schimbat, ce putem noi sa facem atat la nivelul negocierilor media cat si pe zona de strategie. In plus, ne-am dorit foarte mult sa castigam acest cont si am facut tot posibilul sa convingem clientul ca avem solutiile cele mai eficiente”.

Citeste si:

Odata cu preluarea contului, MediaCom Romania va gestiona comunicarea integrata
Dr. Oetker pe toate canalele traditionale: TV, print, radio, internet, Out-of-Home. Printre campaniile Dr. Oetker aflate in derulare in acest moment, una este, in sine, o premiera – primul spot realizat de catre compania germana in intregime in Romania – promotie pentru care Dr. Oetker impreuna cu agentia MediaCom a lansat deja campania mass media.

Dr. Oetker este un producator de aditivi de patiserie, prafuri pentru deserturi si conservanti din Romania, fiind prezent pe piata locala cu peste 90 de produse (inclusiv pizza congelata si musli), majoritatea fabricate in tara, la Curtea de Arges. Potrivit studiilor de piata, Dr. Oetker este cea mai cunoscuta si folosita marca din domeniul alimentar din Germania, iar in Romania este lider de piata pe toate categoriile pe care activeaza. Cifra de afaceri, la nivelul anului 2006 a fost de 31 de milioane de euro, cu o marja a profitului operational de 20%.

Agentia MediaCom Romania, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial, este prezenta in Romania din 2004. Agentia este specializata in servicii de strategie, planificare si negociere media, avind totodata si o puternica divizie de cercetare de piata. Dintre cele mai importante conturi gestionate de MediaCom Romania fac parte: Procter & Gamble, Nokia, Unicredit, Star Foods, Bwin, Emirates, National Geographic, New Yorker, Opus Land (Cosmopolis), Deichmann.