V8 Interactive, agentie de publicitate interactiva, se extinde regional si intra pe piata din Bulgaria prin adaugarea brand-urilor Kamenitza si Staropramen in portofoliul sau de clienti. Strategie si creatie digitala, social media si consultanta media sunt principalele servicii pe care se va axa V8 pentru dezvoltarea serviciilor in Bulgaria.

Participarea la pitch-uri regionale si internationale face parte din planul de extindere al companiei care, pe termen mediu si lung, intentioneaza sa deschida mai multe filiale in diferite tari din Europa.

”Colaborarea cu cele doua branduri reprezinta primul succes care consolideaza obiectivului de crestere pe piata regionala. Este foarte important faptul ca si alte companii din afara Romaniei impartasesc modul nostru de a aborda fiecare business din punctul de vedere al comunicarii. Iesirea in afara Romaniei este o etapa normala pentru V8 Interactive. Aceasta abordare se adreseaza unei tipologii de clienti care au nevoie mai mult de servicii de consultanta, deployment strategic si solutii creative in detrimentul volumului de executii,” a declarat Andrei Dragu, business development director V8 Interactive.

Kamenitza este prima bere bulgareasca, aparuta in 1881. Este, de asemenea, unul dintre cele mai mari branduri din tara, avand o vechime si o traditie in a oferi calitate de peste 137 ani.

In cazul Staropramen, agentia V8 Interactive lucreaza deja pentru acest brand in Romania. Rezultatele obtinute pe piata romaneasca au contribuit la extinderea colaborarii si in tara vecina. Segmentul de bere de origine ceha este in crestere in Bulgaria.

Citeste si:
LifeBox vrea sa se extinda in Brasov si Timisoara
LifeBox vrea sa se extinda in...

“La Molson Coors Bulgaria cautam mereu agentii indraznete si talentate care sa aiba curajul sa duca brandurile noastre mai departe. Agentia potrivita pentru noi s-a dovedit a fi una romaneasca. Suntem entuziasmati sa incepem aceasta calatorie alaturi de V8 Interactive si nerabdatori sa vedem incotro ne vom indrepta,” a declarat Miglena Slavova, Digital & Social Media Manager.

”Bulgaria este o piata emergenta care, desi din punctul de vedere al volumului nu se ridica la nivelul pietei din Romania, inregistreaza o crestere rapida si sustenabila. Echipa Molson Coors Bulgaria are rezultate remarcabile ce s-au impus ca best practice in cadrul organizatiei la nivel global. Reusitele anterioare si alegerea noastra ca parteneri ne bucura si ne ambitioneaza chiar daca vine la pachet cu ceva presiune,” a mai spus Andrei Dragu, Business Development Director V8 Interactive.

Din echipa care va gestiona cele doua conturi fac parte: Andrei Dragu, Oana Nastase, Ruxandra Popescu, Elena Sumudica, Alina Tomescu, Iulia Bivolaru, Florin Florea, Mara Sabau, Matei Paspan.

Compania V8 Interactive este un business 100% romanesc, infiintat in 2013 sub deviza ”Creative Courage”. Agentia propune servicii de strategie, creatie, media, social sau PR pentru tot ce inseamna Digital, ATL sau BTL.

Citeste si:
Kik vrea sa ajunga la 80 de magazine in 2020
Raluca Hartmann: Retailerul...

Cifra de afaceri a companiei a depasit un milion de euro dupa numai trei ani de activitate, iar in 2018 se va apropia de doua milioane de euro. Compania are 25 de angajati, iar echipa creste in fiecare an, investitia in resurse umane reprezentand o directie prioritara a business-ului.

In ultimii ani, in portofoliul V8 s-au regasit atat clienti din Romania, cat si internationali, precum Bergenbier, Beck’s, Staropramen, Corona, Inedit/Dr. Oetker, Doraly Marketplace, Napolact, Virgin Romania, Digitaljob, Selgros, Vodafone, Penny XXL, Ponderas, Boehringer, Radio Guerrilla., Stella Artois, Vincon, Ejobs, Cafea Fortuna, Cegeka, Boromir, Meda, Leffe, Hoegaarden, Ana Are, Jonhson & Jonhson, dar si Kamenitza, Staropramen Bulgaria, Friesland Campina, ABI Inbev.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Enache, OmniPerform: Cum trecem la nivelul urmator?