Thomson Reuters, compania media creata prin fuziunea Thomson si Reuters, a afisat, joi, o crestere de 37% a profitului operational in primul trimestru din 2008 si a estimat ca venitul sau va creste cu 6-8% in 2008, ceea ce a scumpit actiunile firmei cu 5%, consemneaza Reuters, citat de NewsIn.
Directorul general Tom Glocer a spus ca rezultatele si estimarile reflecta caracterul solid al entitatii rezultate prin fuziunea recenta, chiar si in contextul in care pietele internationale sunt afectate de turbulente.

"Thomson Reuters este foarte bine pozitionat in ceea ce priveste capitalizarea pe baza cererii in crestere de informatii inteligente din partea comunitatilor internationale de afaceri si profesionale", a declarat Glocer, potrivit unui comunicat, citat de Reuters.

Compania canadiana Thomson a cumparat in 17 aprilie Reuters pentru mai mult de 16 miliarde dolari in numerar si in actiuni.

Profitul operational proforma din primul trimestru al Thomson Reuters a fost de 579 milioane dolari, in crestere cu 37% fata de aceeasi perioada de anul trecut, pe baza profitului cumulat al Thomson si al Reuters din perioada respectiva.

Venitul proforma pentru trimestrul fiscal incheiat in 31 martie a crescut cu 12% comparativ cu perioada echivalenta de anul trecut, pana la 3,3 miliarde dolari.

Thomson Reuters a estimat ca marjele de profit vor fi cuprinse intre 19% si 21% in 2008, cu o marja de lichiditate libera, excluzand costurile sinergiei si ale integrarii, cuprinsa intre 11% si 12% din venituri.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri