Pe locul al doilea in topul preferintelor utilizatorilor de retele sociale se afla Facebook, cu doar 8,29% din vizitele unice inregistrate in martie 2008.

Aproape de acesta se claseaza YouTube, care ocupa 7,39% din segmentul retelelor sociale in Statele Unite.

Pe ultimul loc in top 10 al celor mai populare retele sociale, care au cel mai mare trafic, se instaleaza Bebo, cu un procent de 0,67%, conform eMarketer.

Datorita vizibilitatii sale, analistii au estimat ca marketerii vor investi, in acest an, 850 de milioane de dolari (547 milioane euro) in publicitatea de pe site-ul MySpace, fata de 510 milioane de dolari (328 milioane euro), cat s-a investit in 2007.

Citeste si:

Pentru Facebook se estimeaza venituri de 305 milioane de dolari (196 milioane euro), pana la sfarsitul anului in curs, din publicitatea de social networking din SUA.

Alte retele sociale de nisa vor atinge o valoare a publicitatii de 150 de milioane de dolari (96,6 milioane euro), dublu fata de cat s-a inregistrat anul trecut, iar alte site-uri sociale vor aduna aproximativ 255 de milioane de dolari (164,3 milioane euro), potrivit eMarketer.

Piata publicitara a social networking-ului va insuma 1,56 miliarde de dolari (1,05 miliarde euro) in acest an, iar MySpace, desi nu va creste cu mult, comparativ cu anul precedent, va incepe sa experimenteze tot mai multe tipuri de publicitate si sa creasca cu rapiditate, conchid specialistii eMarketer.