Publicitatea din cadrul retelelor sociale a devenit foarte populara in ultimul timp, iar cea mai mare audienta o inregistreaza reteaua de socializare onlineMySpace, lider in Statele Unite, cu 41,5% de vizite unice numai in luna martie a acestui an, arata statisticile Hitwise, citate de eMarketer.
Pe locul al doilea in topul preferintelor utilizatorilor de retele sociale se afla Facebook, cu doar 8,29% din vizitele unice inregistrate in martie 2008.

Aproape de acesta se claseaza YouTube, care ocupa 7,39% din segmentul retelelor sociale in Statele Unite.

Pe ultimul loc in top 10 al celor mai populare retele sociale, care au cel mai mare trafic, se instaleaza Bebo, cu un procent de 0,67%, conform eMarketer.

Datorita vizibilitatii sale, analistii au estimat ca marketerii vor investi, in acest an, 850 de milioane de dolari (547 milioane euro) in publicitatea de pe site-ul MySpace, fata de 510 milioane de dolari (328 milioane euro), cat s-a investit in 2007.

Pentru Facebook se estimeaza venituri de 305 milioane de dolari (196 milioane euro), pana la sfarsitul anului in curs, din publicitatea de social networking din SUA.

Alte retele sociale de nisa vor atinge o valoare a publicitatii de 150 de milioane de dolari (96,6 milioane euro), dublu fata de cat s-a inregistrat anul trecut, iar alte site-uri sociale vor aduna aproximativ 255 de milioane de dolari (164,3 milioane euro), potrivit eMarketer.

Piata publicitara a social networking-ului va insuma 1,56 miliarde de dolari (1,05 miliarde euro) in acest an, iar MySpace, desi nu va creste cu mult, comparativ cu anul precedent, va incepe sa experimenteze tot mai multe tipuri de publicitate si sa creasca cu rapiditate, conchid specialistii eMarketer.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri