Agentia de publicitate Publicis s-a inscris cu doua campanii de print in finala New York Festivals (Advertising in All Media Competition). Cele doua 2 campanii de print, semnate de Publicis, pentru brandul "Nissan" (cu lucrarile "Vecinii" si "Suporterii") si pentru centralele termice "Beretta" (cu lucrarile "Puloverul" si "Cojocul") intra in batalia pentru un trofeul de bronz, argint sau aur.

"Suntem foarte bucurosi chiar si pentru nominalizari, caci lucrarile reprezinta doar day-to-day work pentru clientii pe care ii avem in portofoliu dintotdeauna. Si sunt campanii solicitate de ei. Le multumim pentru deschiderea cu care privesc in majoritatea cazurilor propunerile noastre" a declarat, potrivit NewsIn, creative director Publicis Romania, Razvan Capanescu.

Agentia Leo Burnett a intrat in finala cu spotul TV "Masajul" pentru eJobs Group, in categoria "Professional Services". Pe 18 septembrie 2007, Leo Burnett daduse startul campaniei de imagine pentru site-ul de recrutare eJobs, pe TV si viral, sub indemnul "Job-ul nu este o casnicie. Daca nu-ti mai place schimba-l cu altul mai bun!". Potrivit reprezentantilor, strategia campaniei a fost aflarea motivului pentru care romanii nu iau atitudine in privinta propriilor probleme. Astfel, prima explicatie s-a legat de mentalitatea tipic romaneasca de "lasa tata ca-n alta parte cum crezi ca e? Macar ai un loc sigur, ai un salariu decent", povesteste echipa implicata in proiect. De asemenea, acestia au descoperit ca parasirea locului de munca este similara cu parasirea unui partener. Intrebarile, framantarile, grijile pentru cei pe care ii lasam in urma sau viitorul neclar ne tin pe loc in resemnare.

Graffiti BBDO are doua campanii finaliste in sectiunea print. Este vorba despre campania "Urban Culture" pentru Mountain Dew (in categoria "Beverages Non Alcoholic") si campania "Streets Signs" pentru Feige Business Advisors, companie germana specialista in recrutari si resurse umane (in categoria "Professional Services"). Anul trecut, agentia Graffiti BBDO castiga Aur la New York Festivals 2007, la sectiunea "Design, Print & Outdoor", cu campania "History in brief" pentru revista Dosarele Istoriei.

Agentia McCann Erickson are pana in acest moment cele mai multe nominalizari dintre agentiile romanesti, doua la categoria "Print", pentru campania "Rudeness at the Cinema" (cu executiile "Karate", "The Gun" si "The Executioner"), pentru Cinemateca Romana – Sala Unio si pentru campania "Life goes on" (cu executiile "The Couple" si "The Family"), pentru Politia Romana. A treia nominalizare a obtinut-o spotul "Sleeping" pentru Bateriile Foton.

Citeste si:

Saatchi & Saatchi Romania se afla si ea pe lista agentiilor de publicitate finaliste la categoria "Print". Cele 4 lucrari selectionate fac parte din campanile "1961 Boy / 1961 Man / 1961 Woman", realizata de agentie pentru Procter&Gamble (Head&Shoulders) si "Asterisk", realizata pentru Sintofarm (Saprosan).

"Suntem incantati sa fim shortlistati in festivalul de la New York, vom fi extrem de fericiti sa aflam mai departe ca am si castigat. Am avut un an foarte intens din punct de vedere creativ, cu multe idei extraordinare si aceasta victorie este inteleasa de noi ca o fireasca recunostere a unei munci de echipa", a afirmat general manager Saatchi & Saatchi Romania, Mona Opran.

Competitia "Print" premiaza cele mai bune lucrari din lume care ating standarde inalte de comunicare si estetica, provocarile de a evita cliseele si de a implica consumatorii fiind foarte mari in ceea ce priveste acest canal de comunicare.

In fiecare an, competitia cauta cele mai inovative lucrari de TV/Cinema, Print, Design, Outdoor, Mixed Media, Radio, Collateral, Interactive, Art & Craft si Student work si premiaza finalisti in aproape 300 de categorii.

New York Festivals, aflate acum la a 51-a editie, stau sub umbrela International Awards Group (IAG). Recunoscand cele mai bune lucrari, IAG premiaza industria de marketing si comunicare internationala printr-o serie de competitii anuale. In fiecare an, juriul New York Festivals, format din grupuri conduse de catre un presedinte si din creativi premiati international, reprezinta un veritabil "who’s who" al industriei de comunicare. Runda preliminara consta in alegerea castigatorilor finalisti, urmand ca, in runda a doua sa se decerneze trofeele (Bronzul, Argintul si Aurul), pe 30 iunie. Gala de acordare a premiilor va avea loc pe data de 30 iunie la New World Stages, intregul proces de jurizare desfasurandu-se online.