Referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA, Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media a declarat: “Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a a 50 % din proiectul Cocor Channel. Proiectul este unic in spatiul romanesc de media si asocierea cu el confirma pozitionarea de companie de media creativa si dinamica. Proiectul Cocor Channel ne pune in valoare resursele creative si de vanzari. Suntem convinsi ca ii putem ajuta pe partenerii nostri de la SC Cocor SA sa schimbe in mod pozitiv imaginea unei artere importante din Bucuresti.”

Dan Barbulescu, presedintele Cocor SA, a declarat: “Cu Velvet Media al carui parinte IMSG e cotat la Londra, se completeaza dream team-ul Cocor Channel fondata de Cocor SA cotat pe Rasdaq si de Daktronics cotat pe Nasdaq. Impreuna vom transforma centrul istoric al Bucurestiului precum Pasarea Maiastra in mana unui om bun, iar Cocor Luxury Store intr-un landmark modern al capitalismului postcomunist romanesc.”

Transformarea magazinului din centrul istoric al Bucurestiului intr-o locatie de branduri de lux Cocor Luxury Store si media-fatada Cocor Channel vor face din aceasta locatie cel mai ravnit spatiu publicitar media outdoor din Romania pe modelul newyorkez din Times Square.

Cocor Channel, format din 13 ecrane LED care vor fi amplasate pe fatada magazinului de la kilometrul zero, se vrea a fi cel mai spectaculos spatiu outdoor din Romania. Pe o singura cladire va fi cea mai mare instalatie de ecrane LED din Europa continentala, si a doua in lume dupa Picadilly Circus din Londra, insumand 565 mp in 13 display-uri.

Criteriile de selectie care au condus la desemnarea castigatorului, pe langa o prezentare a experientei ofertantului, au fost: a) minutele licitate ca procent din spatiul publicitar oferit b) valoarea chiriei trimestriale garantata pentru acest procent c) valoarea comisionului de intermediere la subinchiriere. Fiecare criteriu a fost notat pe o scara de la 10 la 1, nota maxima acordata celei mai bune oferte pe un anumit criteriu, nota 1 acordata celei mai slabe oferte pe acel criteriu, iar nota 5 acordata ofertei care se afla la mijlocul clasamentului pe acel criteriu.

Velvet Media s-a infiintat in 2004 de catre o echipa de seniori in media, scopul principal a fost realizarea unei entitati de comunicare prin axarea pe servicii de media pragmatice si creative. In August 2007 au format un parteneriat de business cu IMSG, un grup de companii din domeniul comunicarii focusat pe piete emergente.

Citeste si:

Din aprilie 2008, Velvet Media este membru al retelei Columbus Media, cea mai mare retea de media independenta.

Cocor SA este o companie publica listata la Bursa de Valori Bucuresti cu o capitalizare de 35mln euro, care a inregistrat o apreciere a actiunilor de 300% in ultimii 3 ani si un profit EBITDA de 3mln euro in 2007, cu 15% mai mare decat cel obtinut in 2006. De asemenea, grupul Cocor controleaza un hotel de 4 stele si 120 de camere in statiunea Neptun de la malul Marii Negre (www.hotelcocor.ro), unde compania dezvolta un wellness & spa de lux care urmeaza a fi inaugurat vara aceasta.

UpgradeMedia este o structura de vanzari concentrata pe media de nisa. Strategia UpgradeMedia este de a acoperi nise de interes si de a-si ajuta astfel clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare. UpgradeMedia s-a infiintat in primavara lui 2008 si este o regie de vanzari locala, parte a fondului de investitii International Marketing & Sales Group (IMSG).

IMSG (International Marketing & Sales Group) este un fond irlandez de investitii specializat in aria comunicarii pe piete emergente si listat la bursa din Londra (AIM). Obiectivul IMSG este sa ajunga intre primele 10 grupuri de comunicare la nivel mondial in urmatorii doi ani.

IMSG activeaza pe piete emergente precum Rusia, fostele tari sovietice (ex.: Ucraina, Kazahstan), Europa de Est (Ungaria, Romania), India si Asia de Est avand la acest moment 21 de puncte de lucru. Dupa listarea la Bursa din Londra in 2005, IMSG a efectuat sapte achizitii – agentii de cercetare de piata, de publicitate conventionala (ATL) si neconventionala (BTL) din Rusia, Turcia, India, Ungaria. Din toamna anului trecut aceasta a inclus si Romania pe lista.