Cannes Lions 2008 a luat startul oficial. Palatul si-a deschis portile pentru delegati, Young Lions si jurnalisti. Intr-o atmosfera colorata si efervescenta, festivalul isi indeamna invitatii sa invete, sa vorbeasca, sa se relaxeze si sa coaca idei geniale.
Wall-Street, cel mai citit cotidian exclusiv online de business din Romania, a lansat un proiect special dedicat Festivalului de Publicitate Cannes: Wall-Street la Cannes Lions 2008.

Proiectul este inedit si reprezinta un demers jurnalistic interactiv conceput si dezvoltat ca un Jurnal de Festival prin intermediul unui blog.

Practic, incepand de astazi, mai mult de 28.000 de reclame vor concura pentru a castiga cele mai ravnite premii ale publicitatii mondiale, iar cititorii din Romania vor fi la curent cu stiri proaspete despre Leii de Aur, dar si cu tendintele prezentate in cadrul seminariilor si conferintelor de presa de la Cannes.
Cannes Lions este evenimentul cel mai important al industriei internationale de publicitate, reunind la un singur loc profesionisti din lumea publicitatii si advertiseri.

Peste 9,500 de delegati din 85 de tari si peste 12.000 de vizitatori iau parte la eveniment pentru a celebra excelenta in creativitate pe toate canalele media, pentru a discuta problemele industriei si a socializa.

Dupa ce in anul 2007 agentiile de publicitate din Romania au "spart gheata" si s-au intors acasa cu primii "Lei" de la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, anul acesta, la cea de-a 55-a editie a festivalului, vor participa cu 97 de lucrari, fata de 43 anul trecut.

Dintre lucrarile inscrie de agentiile romanesti, cea mai mare crestere a fost inregistrata de categoria "Press" cu 36 de lucrari, fata de 19 anul trecut. Pe locurile urmatoare, ca numar de lucrari inscrise, se afla categoriile "Media" (18 lucrari), "Outdoor" (14 lucrari), "Film" (9 lucrari), "Direct" (6 lucrari), "Cyber" (4 lucrari), "Radio" si "Titanium" (cate 3 lucrari la fiecare) si "Design" (2 lucrari). O premiera pentru Romania o constituie categoria Cyber, fiind primul an in care agentiile noastre inscriu lucrari in aceasta sectiune. In categoria "Promo Lions", agentiile romanesti nu au inscris nici o lucrare, la fel ca si anul trecut.

Astfel, la editia de anul acesta a Cannes Lions s-au inregistrat, in total, 28.284 de inscrieri din partea tuturor agentiilor din cele 85 de tari participante, cresterea fiind de 10% comparativ cu anul anterior (25.660). Fara a se lua in calcul inscrierile pentru noua categorie, introdusa anul acesta, "Design Lions", numarul de lucrari inscrise in competitie a crescut cu 5,8%.

Statele Unite au inscris anul acesta cele mai multe lucrari (3643), urmate de Germania (2852), Brazilia (2461), Marea Britanie (1740), Spania (1588), India (1109), Franta (1023), Japonia (957), Africa de Sud (836), Australia (822), Canada (770), etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri