“Ne dorim sa atingem cat mai multi oameni cu aceast mesaj si, in acelasi timp, sa luam parte la aceasta actiune de amploare: Trecerea de la becurile clasice la cele economice! Clientul a fost foarte deschis la toate propunerile gandite pentru aceasta campanie. De aceea, in final am ajuns sa avem mai multe vizualuri dezvoltate sub aceeasi umbrela. Pentru cele doua spoturi de radio, dorim sa le multumim celor de la studioul Trust Production pentru implicarea lor in acest proiect. “ a declarat Angela Teodorescu, Account Manager Scala JWT.

Campania are mai multe directii creative. S-a pornit de la ideea “TU ai grija de natura, Natura are grija de tine”. Practic, becurile normale produc mai multa caldura decat lumina. Cu cat tu ranesti mai putin natura, cu atat calamitatile naturale se vor diminua. Asa s-au realizat printurile "Fulger" si "Tsunami”.

A doua ruta creativa este: "Daca natura ar putea sa aleaga, ce ar alege?". Aici sunt incluse executiile cu animalutele nocturne. Atat bufnita, simbolul intelepciunii, cat si fluturele de noapte se gandesc la becul economic, licuriciul a carui reflexie in apa este tot un bec economic si veverita care isi ajuta, la caderea serii, vecinul sa schimbe becul cu unul economic. Aceasta directie este mai sensibila, mai apropiata de natura si de intoarcerea omului catre natura si catre orice fiinta, oricat de mica ar fi ea.

Pe aceasta ruta creativa, exista si un spot radio – "Tantarul Idolatrizat". Este povestea cantata, gen gospel, oda adusa unui tantar care a ajuns la lumina si s-a asezat pe ea. Cum a fost posibil acest lucru? Simplu. Pentru ca becurile economice nu emana caldura, deci nu ard micile gaze care se apropie de ele. Tot pe aceasta idee, a luminii care nu raneste si nu sperie, a fost realizat si cel de al doilea spot radio ("Interogatoriul").

Citeste si:

“Noua celor de la Scala JWT ne-a facut placere sa ne implicam in acest proiect si am lucrat cu drag pe aceasta campanie. Nu doar datorita scopului nobil pe care il deserveste, ci si datorita clientului foarte deschis, care ne-a sustinut si caruia ii multumim. Prin tot ce am facut, am urmarit sa sensibilizam oamenii si sa-i facem mai constienti, sa-i «alarmam», sa le atragem atentia asupra consecintelor pe care le pot avea faptele si ignoranta lor", a declarat Andreea Dragomir, Copywriter Scala JWT.

Din partea Scala JWT s-au implicat in aceasta campanie:Creative Director: Mihai Cojocaru, Senior Art Director: Virgiliu Andone, Art Director: Bogdan Danailescu, Copywriter: Andreea Dragomir, Client Service: Angela Teodorescu, Alexandra Cantor, Media: Liliana Tiu.

Din partea Greenpeace Romania a participat la acest proiect Crisanta Lungu, Coordonator campanii schimbari climatice.

Scala JWT si-a inceput activitatea in 1996, si este parte a retelei globale JWT, cea mai mare agentie de publicitate din Statele Unite, si cea de-a treia ca dimensiune in intreaga lume. JWT a fost prima agentie multinationala din Romania – in 1932 – si este de asemenea membru al grupului WPP, cel mai mare grup de comunicare din America de Nord, America de Sud, Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.