Studiul de piata arata ca valoarea indicatorului de recunoastere asistata a bancii a crescut cu 15%, din decembrie 2007, pana in iulie 2008. De asemenea, indicatorul de notorietate spontana a crescut de la aproximativ 11% - la finalul anului trecut - la 17% in iulie 2008, dupa noua luni de la lansarea bancii in Romania.

“Rezultatele cercetarii subliniaza faptul ca Millennium Bank a acumulat un capital de imagine semnificativ. Iar indicatorii de performanta identificati prin acest studiu confirma coerenta strategiei noastre de comunicare, pe termen mediu si lung. Ne bucuram ca brandul Millennium Bank beneficiaza deja de o identitate puternica, usor de recunoscut, avand in vedere concurenta solida din domeniul bancar”, a declarat Cristina Bold, Head of Corporate Communications, Millennium Bank Romania.

Studiul a fost realizat in noua valuri de cercetare, pe un esantion reprezentativ national, in perioada 17 septembrie 2007 – 20 iulie 2008. Au fost intervievate fata in fata 3.013 de persoane, cu varste intre 18 si 55 de ani, din mediul urban (orase cu peste 50.000 de locuitori), cu un venit lunar de peste 150 EUR de persoana. Marja de eroare a studiului este de +/- 1,8%.

Strategia de comunicare a bancii a fost dezvoltata local de echipa formata din Cristina Bold - Head of Corporate Communications, Ioana Popa - Brand & Communication Manager, Cristiana Sintescu - Merchandising Officer, si Ana Maria Marin – Events Specialist. Millennium Bank a colaborat cu urmatoare agentii: GMP Advertising, Rogalski Grigoriu PR si Initiative Media.

Citeste si:

Millennium Bank, subsidiara celui mai mare grup privat din Portugalia, Millennium bcp, si-a inceput activitatea activitatea pe piata romaneasca pe data de 11 octombrie 2007 prin deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in opt orase din tara. Millennium Bank se adreseaza atat companiilor cat si populatiei, printr-o gama larga de produse. Investitia initiala pentru Romania a fost de 40 milioane euro, iar pana la sfarsitul anului 2011, banca estimeaza o investitie de 300 milioane euro, urmand ca numarul sucursalelor sa ajunga la 100, pana la sfarsitul anului 2009.

Millennium bcp (Banca Comerciala Portugheza) activeaza pe piata bancara europeana. Fondata in 1985, cu active in valoare de 79,3 miliarde de Euro ( 111 miliarde USD) si cu un venit net in 2006, de 780 milioane de Euro (1,092 miliarde USD), Millennium este liderul pietei bancare portugheze, iar la nivel international se pozitioneaza intre primele 100 grupuri financiare. Millennium bcp este listata la peste 40 de burse nationale si internationale, cu o prezenta semnificativa pe Euronext PSI Servicii Financiare PSI-20, DJ Eurostoxx, Bebanks, Euronext 100, din Lisabona, Frankfurt, Londra si Amsterdam. La data de 31.12.2007, capitalizarea pietei bursiere s-a ridicat la valoarea 9.7 miliarde de Euro.

Millennium bcp are o retea de peste 1.500 de agentii in Portugalia, Polonia, Grecia, Mozambic, Angola, SUA, Turcia si Romania.