“Am hotarat sa ne dezvoltam corespunzator componenta de servicii BTL pe care le oferim, dar nu in cadrul unui departament in Next, cum a fost pana acum, ci deschizand o divizie separata dedicata acestui tip de comunicare”, a declarat Sorin Popescu, director general Next Advertising.

WeeDoo porneste la drum cu o echipa formata din Sorana Tetik, Olivia Grigorescu, Monica Axan, Francesca Gagyi, Bogdan Sarbu si Cornelia Leustean. Pentru satisfacerea deplina a clientilor proiectele de BTL vor beneficia in continuare de competentele de creatie, strategie, media si productie ale Next Advertising.

“Vrem sa oferim un cocktail delicios si revigorant tuturor clientilor ce poposesc in peisajul destul de secetos al agentiilor specializate in BTL de la noi. You name it, WeeDoo it”, spune Sorana Tetik, Managing Partner WeeDoo.

Citeste si:

Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, PR, productie, merchandising, consultanta de marketing si creatie. Din 2001, anul infiintarii, a functionat in parteneriat cu shopul de creatie Cap, sub numele de NextCap. Colaborarea cu Cap continua pe clientii Murfatlar, Biborteni, Salonta, Principal Company, Euroavipo, Trenta Pizza si Tammy, iar din iunie 2006 Next si-a infiintat propriul departament de creatie.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum Transavia, Western Union, Banca Transilvania, BT Aegon, dufa Deutek, Biofarm, SAB Miller/Stejar, Ferrero/Kinder/Tic-Tac, Casa Noastra/Qfort, The Money Channel, NewCom/Injoy, Fan Courier, Vodafone, Tetra Pak, BoConcept, Advent, Greenpeace, Ceramica Iasi, Fundatia Copii in Dificultate, Flo & Jo.

Palmaresul colaborarii Next-Cap cuprinde 10 premii Effie si multe alte premii locale, iar in urma studiului AdMarket 2006 (realizat de D&D Research, la cererea UAPR), Next a fost considerata numarul 3 la strategie, intr-o lista lunga de multinationale cu pretentii. Anul acesta Next a luat un Bronze Effie pentru Banca Transilvania.