Televiziunea este in continuare canalul media preferat de majoritatea europenilor cu o pozitie sociala peste medie, fiind urmata de Internet si radio, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetari in domeniul marketingului, Synovate, preluat de brandrepublic.com.
Datele studiului arata ca cetatenii europeni cu o situatie materiala foarte buna urmaresc emisiunile TV seara, intre orele 20.00 si 22.00, “minutul de aur” fiind atins undeva in jurul orei 21.00.

De asemenea, europenii cu stare se uita la televizor in special joi, 43% din participantii la studiu alegand aceasta zi pentru a urmari programele TV.

Pe de alta parte, zilele de luni, miercuri si marti se situeaza la polul opus, fiind declarate cele mai putin “populare” in ceea ce priveste consumul de emisiuni TV.

Internetul a fost declarata cea de-a doua sursa de informare pentru elitele europene, fiind folosit in special dimineata, intre orele 9.00 si 11.00, dupa-amiaza (14.00) si seara (21.00).

Consumul de Internet este destul de scazut in weekend, respondentii optand pentru acest canal seara, intre orele 19.00 si 20.00, potrivit studiului.

Clasamentul preferintelor media este completat de radio, ziare si reviste.

Cu toate ca televiziunea a fost aleasa drept sursa de informare preferata, calculatorul si laptopul au fost desemnate drept cele mai “indragite” aparate.

Studiul EMS Digital Life al companiei Synovate este realizat anual si urmareste obiceiurile in ceea ce priveste consumul de media al elitelor europene.

La realizarea acestui studiu au participat respondenti din 19 tari – Austria, Belgia, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Irlanda, Italia, Luxemburg, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia, Elvetia, Marea Britanie, Polonia, Ungaria, Cehia si Olanda.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri